Τεράστια ταλαιπωρία για 375 επιβάτες του «Super Jet 2»

Μεγάλη ταλαιπωρία για του 375 επιβάτες του «Super Jet 2». Πλήρωσαν 69 ευρώ για να πάνε σε μία ώρα με το ταχύπλοο από την Σίφνο στη Πάρο, απόσταση 29 ναυτικών μιλίων. Βρέθηκαν να κάνουν διπλάσια ώρα εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Το ταχύπλοο έφθασε με τρεις μηχανές, με μεγάλη καθυστέρηση στο λιμάνι της Πάρου, όπου και παραμένει. Για όσους είχαν προορισμό άλλα νησιά των Κυκλάδων, η ταλαιπωρία συνεχίστηκε μέχρι την αποβίβαση τους σε άλλα πλοία.

Λιμάνι Νάξου σήμερα. Τα απόνερα ταχυπλόου της ίδιας εταιρείας, κατά την αναχώρηση από το νησί «κατακλύζουν» την προβλήτα. Επιβάτες προσπαθούν να μην χάσουν την ισορροπία τους αλλά ούτε και τις αποσκευές τους.

Το βίντεο ντοκουμέντο και οι φωτογραφίες αποτελούν αδιάψευστο στοιχείο των προβλημάτων που προκαλούνται όταν τα ταχύπλοα μπαίνουν και βγαίνουν στο λιμάνι με μεγάλη ταχύτητα, ιδίως όταν πνέουν ισχυροί άνεμοι.

Η ανακοίνωση της εταιρίας:

Διευκρίνιση των πραγματικών περιστατικών του δημοσιογραφικού θέματος που αφορούσε το πλοίο Super Jet 2 τη Δευτέρα 15 Ιουλίου.

Προς αποκατάσταση των υπερβολών και ανακριβειών που δημοσιευτήκαν / προβλήθηκαν από κάποια ΜΜΕ θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα παρακάτω: Τη Δευτέρα 15/7 το πλοίο Super Jet 2 παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα σε ένα από τα τέσσερα προωστήρια συστήματα του, ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο Σίφνος – Πάρος, με αποτέλεσμα το ταξίδι να διαρκέσει 40 λεπτά επιπλέον του προγραμματισμένου χρόνου. Η πλεύση με 3 προωστήρια συστήματα είναι απολύτως ασφαλής και σε πλήρη συμμόρφωση με τους διεθνής κανονισμούς ναυσιπλοΐας.  

Εντός περίπου μόνο δέκα λεπτών από τον κατάπλου του Super Jet 2 στην Πάρο, τα πλοία Champion Jet 1 και Champion Jet 3 παρέλαβαν την πλειονότητα των επιβατών του πλοίου Super Jet 2 για να τους μεταφέρουν στους προορισμούς τους, το δε πλοίο Express Jet κατέπλευσε στην Πάρο σε περίπου 45 λεπτά και παρέλαβε τους λίγους επιβάτες που απέμειναν για να τους προωθήσει στους προορισμούς τους, κάτι που αποσιωπήθηκε έντεχνα από τα συγκεκριμένα ΜΜΕ, τα οποία ανέδειξαν σε μεγάλο θέμα μόνο τις πτυχές που επιθυμούσαν να παρουσιάσουν έξω από τα πλαίσια χρηστής ενημέρωσης.

Είναι δεδομένο ότι όλοι ανεξαιρέτως οι επιβάτες προωθήθηκαν άμεσα στους προορισμούς τους. Αναρωτιόμαστε εάν το ίδιο συμβαίνει με τις άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες σε αντίστοιχες περιπτώσεις…

Συμβαίνει το ίδιο με τις αεροπορικές εταιρείες;

Και τι καθυστερήσεις έχουν σε αντίστοιχες περιπτώσεις;

Επιδεικνύουν τα συγκεκριμένα ΜΜΕ παρόμοια σπουδή στην ανάδειξη ανάλογων τυχαίων περιστατικών;

Η SEAJETS και όλο το προσωπικό της είμαστε περήφανοι για το έργο μας για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη των νησιών μας και την κοινωνική ασπίδα που προσφέρουμε στα νησιά μας. 

Η SEAJETS διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως και μπορεί να συνδράμει στις συγκοινωνίες των Κυκλάδων και σε όλη την Ελληνική επικράτεια όχι μόνο μεταφέροντας επιβατικό κοινό αλλά προσφέροντας ανιδιοτελώς και αφιλοκερδώς δημοσιές υπηρεσίες υψίστης σημασίας όπως εκτός των άλλων μεταφέροντας μεγάλες πυροσβεστικές δυνάμεις ( πυροσβέστες και οχήματα) στη Ρόδο, στην Κάρπαθο και στη Σάμο για την επιτυχή κατάσβεση των μεγάλων πυρκαγιών όπως έκανε το 2021.

Πηγή