Τι ψωνίσαμε από τα Online σούπερ μάρκετ το 2022


Άνοδο 5% στην αξία των πωλήσων κατέγραψε το 2022 ο κλάδος των Οnline σούπερ μαρκετ σε σχέση με το 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group η συνολική αξία των αγορών από τα Online Super Market άγγιξε τα 266 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες δηλαδή: Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Η μεγαλύτερη ανάπτυξη στον κλάδο σημειώθηκε στο 3ο τρίμηνο του έτους με 18% αύξηση πωλήσεων και στο 4ο τρίμηνο με 10% αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με το 2021.



Πηγή