Το Kia EV6 GΤ έγινε ακόμα πιο δυνατό


Η Kia προχώρησε στην αναβάθμιση της κορυφαίας έκδοσης του EV6, της GT, υιοθετώντας το σύστημα πρόωσης του Hyundai Ioniq 5N.

Έτσι η συνδυαστική απόδοση του EV6 GΤ πέρασε από τους έως τώρα 585 ίππους στους 609 (ροπή 738 Nm). Οι οποίοι γίνονται 654 (ροπή 770 Nm) στη λειτουργία GT.

Φυσικά η αύξηση της απόδοσης θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου για το 0-100 χλμ./ώρα. Παρόλο που η Kia δεν έχει ανακοινώσει επίσημα την τιμή εικάζεται πως θα είναι κοντά στα 3,4 δεύτερα που χρειάζεται το Ioniq 5N για να ολοκληρώσει τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Σημαντική εξέλιξη είναι και η νέα μπαταρία των 84,0 kWh που αντικαθιστά την παλαιότερη των 77,0 kWh και κατά πάσα πιθανότητα θα εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με τα έως τώρα 424 χιλιόμετρα.

Μία ακόμα καινοτομία είναι η προσομοίωση, όπως στα Ioniq 5 N και Kia EV9 GT, της αίσθησης ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας ηχητικά εφέ κινητήρα και ρυθμιζόμενο απόδοση ροπής. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την αυτόματη ή τη χειροκίνητη λειτουργιά του κιβωτίου.

Αισθητικά το EV6 GT έχει προσαρμοστεί στα τελευταία σχεδιαστικά δεδομένα των μοντέλων της γκάμας των EV της Κia.



Πηγή