Το νέο Dodge Charger Daytona είναι το πρώτο ηλεκτρικό muscle car
Η Dodge παρουσίασε τη νέα γενιά του muscle car της Charger, που πλέον ονομάζεται Charger Daytona, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, είναι διαθέσιμο με δύο και τέσσερις πόρτες και εκτός από την έκδοση με κινητήρα βενζίνης έχει και μια καθαρά ηλεκτρική.
Η πρώτη δεν κινείται πλέον από έναν V8 αλλά από ένα νέο εν σειρά 6κύλινδρο bi-turbo 3.000 κυβικών που προέρχεται από το Jeep Grand Wagoneer, ονομάζεται χαϊδευτικά Sixpack και αποδίδει από 426 έως 558 ίππους.
Οι οποίοι ναι μεν καταλήγουν σε όλους τους τροχούς, αλλά η κατανομή είναι τέτοια που το ποσοστό που φτάνει στους πίσω να είναι σαφώς μεγαλύτερο.
Το ηλεκτρικό Dodge Charger Daytona ονομάζεται στην κορυφαία του έκδοση Scat Pack, διαθέτει δύο σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη που αποδίδουν συνδυαστικά 640 ίππους. Επιπλέον διαθέτει και λειτουργία overboost η οποία ονομάζεται Powershot και ανεβάζει την ισχύ στους 680 ίππους για 15 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα.
Η τιμή αυτή είναι ανάλογη ενός supercar, ενώ εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα 11,5 δεύτερα που χρειάζεται για τα 0-400 μέτρα που είναι ως διαδικασία ιδιαίτερα δημοφιλής στις ΗΠΑ.
Για όσους θέλουν ακόμα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά το Scat Pack μπορεί να εξοπλιστεί με το Track Pack, που περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, πιο σκληρά ελατήρια και φρένα Brembo.
Εκτός από το Scat Pacκ υπάρχει και η βασική ηλεκτρική έκδοση R/T με 503 ίππους. Και στις δύο η αρχιτεκτονική είναι των 400 Volt και η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 100,5 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 507 χιλιομέτρων για την εισαγωγική έκδοση και 416 χιλιομέτρων για την κορυφαία.
Όσο για τη γρήγορη φόρτιση από το 20 στο 80% διαρκεί 27 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα.
Εμπνευσμένο από το εμβληματικό Charger της δεύτερης γενιάς, το νέο Charger Daytona συνδυάζει ρετρό και μοντέρνα σχεδιαστικά στοιχεία. Μια χαρακτηριστική μπάρα LED εκτείνεται στο κάτω μέρος της μαύρου χρώματος μάσκας, ενώ ανάλογο μοτίβο υπάρχει και πίσω.
Στο εσωτερικό, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο από 10,25 έως 16,0 ίντσες συνδυάζεται με την οθόνη των 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment η οποία έχει και μια ελαφρά κλίση προς τον οδηγό.
Προκειμένου το νέο Charger Daytona να έρχεται και ακουστικά στο προσκήνιο διαθέτει ένα σύστημα τεχνητής αναπαραγωγής ήχου με την ονομασία «Fratzonic».