To νέο ευρωπαϊκό Honda CR-V δεν θα διαφέρει (πολύ) από το αμερικάνικο που παρουσιάστηκε επίσημα
Για τη Honda η διαδικασία της αποκάλυψης ενός καινούργιου μοντέλου έχει συγκεκριμένα στάδια, τα οποία ξεκινούν από τις ΗΠΑ για να ακολουθήσει μετά από κάποιους μήνες -αρκετούς ομολογουμένως- η Ευρώπη.
Το καινούργιο CR-V δεν αποτελεί την εξαίρεση και έτσι η πρεμιέρα της νέας του γενιάς ξεκίνησε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Όταν τον περάσει οι διαφορές δεν αναμένεται αν είναι μεγάλες, ενώ το όλο στυλ ακολουθεί τα βήματα του καινούργιου Civic. Που σε λίγες μέρες -συγκεκριμένα στις 21 Ιουλίου- η γκάμα του θα συμπληρωθεί και με την κορυφαία σπορ έκδοση Type R.
To στυλ Civic, που αισίως συμπλήρωσε 50 χρόνια παρουσίας, ακολουθείται και στο εσωτερικό του νέου CR-V, που πέρα από το ψηφιακό πίνακα οργάνων των 7,0 ιντσών και την οθόνη του συστήματος infotainment (με διαγώνιο είτε 7,0 είτε 10,0 ιντσών ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) διαθέτει και τους χαρακτηριστικούς από πλευράς σχεδίασης αεραγωγούς.
Στο αυτόματο κιβώτιο η επιλογή της φοράς κίνησης θα γίνεται με μπουτόν -ο συμβατικός επιλογέας της φωτογραφίας μας αφορά μόνο την έκδοση turbo των 1.500 κυβικών και των 190 ίππων των ΗΠΑ.
Το νέο Honda CR-V στην Ευρώπη θα είναι υβριδικό και μόνο, υιοθετώντας το γνωστό σύστημα e:HEV. Το οποίο αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, με στάνταρ την τετρακίνηση.
Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει, όπως και στις ΗΠΑ, 204 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση θα είναι plug-in υβριδική. Μάλιστα θα πρόκειται για το πρώτο PHEV της Honda.