Το νέο plug-in υβριδικό Citroen C5 Aircross με σφαιρική αναβάθμιση σε κάθε τομέα


Αν θέλει κάποιος να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, χωρίς όμως το δεδομένο άγχος της αυτονομίας αλλά και της φόρτισης της μπαταρίας, τότε η πλέον κατάλληλη λύση είναι ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, που μπορεί να εξασφαλίζει αρκετά χιλιόμετρα πλήρως ηλεκτρικής κίνησης αλλά και να ταξιδέψει χωρίς περιορισμούς και με άνεση έξω από την πόλη. 

Ένα από τα πλέον αξιόλογα PHEV, που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση είναι το Citroen C5 Aircross, που πλέον είναι διαθέσιμο στην πιο πρόσφατη, ανανεωμένη εκδοχή του, η οποία κάνει σαφές πως έχει γίνει ακόμα πιο ποιοτικό, ολοκληρωμένο και premium.

Tο νέο C5 Aircross λοιπόν έχει ένα νέο εμπρός μέρος, στο οποίο οι καμπύλες έχουν δώσει τη θέση τους σε στιβαρές ευθείες, κάτι που σε συνδυασμό και με την πιο κάθετη σχεδίαση δημιουργεί μια πιο σύγχρονη και δυναμική εικόνα. Η εικόνα αυτή υποστηρίζεται από τα νέα, σχήματος V LED φώτα ημέρας τα οποία συνδυάζονται με σκουρόχρωμους προβολείς αλλά και με μια νέα σχεδίαση του πασίγνωστου λογότυπου της μάρκας, που πλέον έχει μια ακόμα πιο περίοπτη θέση, που διαχωρίζεται με πιο έντονο τρόπο από τους προβολείς.

Πιο σκούρα είναι και τα πίσω φώτα με το τρισδιάστατο εφέ που επίσης δημιουργούν μια χαρακτηριστική ταυτότητα, ενώ το προφίλ προσδιορίζεται από τις νέας σχεδίασης ζάντες των 18 ιντσών. Μαζί με τα ακόμα πιο εμφατικά Airbumps και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος κάνουν εμφανή τόσο τον χαρακτήρα SUV που διέπει το νέο C5 Aircross όσο και τις δυνατότητές του, πέρα από την άσφαλτο.

Πιο premium αέρας επικρατεί και στο εσωτερικό, όπου έχει δοθεί ακόμα πιο μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα πιο ποιοτικά υλικά και έχει επανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα, στο πάνω μέρος της οποίας βρίσκεται μια καινούργια οθόνης αφής με διαγώνιο πλέον 10,0 ιντσών από την οποία ελέγχονται τα πάντα που έχουν σχέση με το σύστημα infotainment και όχι μόνο.

Η νέα οθόνη είναι ενσωματωμένη ιδιαίτερα αρμονικά στο ταμπλό, ενώ η high tech εικόνα ολοκληρώνεται με τον πλήρως διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό -τόσο τις πιο γενικές όσο και αυτές που αφορούν την υβριδική λειτουργία, από την ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και τον χρόνο που απαιτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Το παρόν δίνουν φυσικά όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και πολλά συστήματα υποβοήθησης που κάνουν τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς και τη δουλειά του οδηγού πιο εύκολη. Ο οδηγός μάλιστα έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης (Electric, Hybrid και Sport) προκειμένου να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα στην εκάστοτε περίσταση.

Όσο για τα ταξίδια με το καινούργιο C5 Aircross είναι ακόμα πιο άνετα, καθώς τα ειδικά εξελιγμένα καθίσματα Citroen Advanced Comfort έχουν σχεδιαστεί εκ νέου και έχουν γίνει ακόμα πιο αναπαυτικά. Γεγονός, που σε συνδυασμό και με την εξελιγμένη ανάρτηση με τα «Hydraulic Progressive Cushions», εξασφαλίζει πως οι επιβάτες θα είναι ξεκούραστοι ακόμα και μετά από πολλά χιλιόμετρα.

Σε αυτό συμβάλλουν και οι μεγάλοι χώροι που έχουν στη διάθεσή τους ενώ το πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από τα 460 έως τα 600 λίτρα και απόλυτα επαρκές είναι για πολυήμερη απουσία και από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία των C-SUV με plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης.

Το τελευταίο οφείλεται και στην πολύ έξυπνη θέση κάτω από τα πίσω καθίσματα που επέλεξαν οι μηχανικοί της Citroen για να τοποθετήσουν την εξελιγμένη τεχνολογικά μπαταρία του συστήματος.

Η μπαταρία, μάλιστα, πρόσφατα και για την κορυφαία έκδοση C5 Aircross 225 e-EAT8 αναβαθμίστηκε στις 14,2 KWh. Αυτό σημαίνει πως το πολύ όμορφο plug-in υβριδικό SUV της Citroen μπορεί να καλύψει έως και 64 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικά. Στην πράξη αυτό σημαίνει πως οι καθημερινές μετακινήσεις των περισσοτέρων μπορούν να γίνουν χωρίς καν να λειτουργήσει ο εξελιγμένος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 180 ίππων – δηλαδή με μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος και με πολύ χαμηλό κόστος.

Στην καθαρά ηλεκτρική κίνηση η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 135 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ αν ο οδηγός θελήσει να εκμεταλλευθεί και τους 225 ίππους που αποδίδουν συνδυαστικά ο κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτροκινητήρας τότε το C5 Aircross μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 8,9 δεύτερα και να φτάσει τα 225 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή, ση επίσημη μέση κατανάλωσή του είναι μόλις 1,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 του μόνο 31 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Αρωγός σε όλα αυτά είναι το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων, ενώ σημαντικό είναι πως η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από 1 ώρα και 45 λεπτά όταν η ισχύς φόρτισής της είναι 7,4 kW.

Μάλιστα μέσω του έξυπνου app My Citroën μπορείτε να προγραμματίσετε την ώρα φόρτισης. Ταυτόχρονα μπορείτε να πληροφορηθείτε την υπολειπόμενη αυτονομία, να ελέγξετε τη λειτουργία του κλιματισμού, να ξεκλειδώσετε και να κλειδώσετε το αυτοκίνητό σας ή να εντοπίσετε τη θέση του.

Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και μια νέα και πιο προσιτή έκδοση του plug-in υβριδικού C5 Aircross, η 180 e-EAT 8, με συνδυαστική ισχύ 180 ίππων και μπαταρία 12,4 kWh που επαρκεί για μια ηλεκτρική αυτονομία 58 χιλιομέτρων.

Μέχρι να αρχίσουν οι πωλήσεις της μπορείτε να αποκτήσετε την κορυφαία έκδοση των 225 ίππων του plug-in υβριδικού Citroen C5 Aircross από τις 44.900 ευρώ με πραγματικά πλούσιο βασικό εξοπλισμό.



Πηγή