To παπί της SYM περνά στην Ευρώπη

Η ιστορία της SYM και η σχέση της με τα παπιά ξεκινά πολύ πίσω, στο μακρινό 1961, όπου κατασκεύασε το πρώτο της παπί. Από τότε μέχρι σήμερα, σημαντικός αριθμός παπιών SYM κυκλοφορεί στην αγορά της Taiwan, χωρίς όμως τα μοντέλα αυτά να έχουν κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και τη χώρα μας.

Οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές αλλάζουν, γίνονται ακόμη πιο αυστηρές, με υψηλότερες απαιτήσεις ως προς την ασφάλεια των μοτοσικλετών, την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, εφαρμόζοντας απαιτήσεις Euro4. Η SYM παρουσιάζει έτσι ένα παπί που καταφέρνει να ξεπεράσει της προδιαγραφές απαιτήσεων EURO 4.

Το νέο παπί, το παπί της SYM, φέρει το όνομα «MAGIC 125 SR». Στις προδιαγραφές του, συναντάμε χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας που εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε παπί.

Το MAGIC 125 SR είναι το πρώτο EURO 4 παπί της αγοράς, ανήκει στην PREMIUM κατηγορία των παπιών, διαθέτει σύγχρονη σχεδίαση και έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία, τη μεγάλη αυτονομία και την ασφάλεια. Έχει όλα τα στοιχεία για να χρηστεί το «Μαγικό» (Magic) παπί της αγοράς…

Διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου (EFI), προσφέροντας ικανές επιδόσεις με πιστοποιημένα χαμηλή κατανάλωση 2,2lt/100Km (EURO 4) και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 50g/km.

Κατατάσσεται έτσι στα πλέον οικονομικά EURO 4 δίκυκλα της αγοράς, ενώ χάρη στη χαμηλή κατανάλωση και το μεγάλο δοχείο καυσίμου 5,2 lt, επιτυγχάνει υψηλή αυτονομία. Ο κινητήρας είναι φυσικά τετράχρονος, μονοκύλινδρος, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής SOHC και αποδίδει 7,5 hp στις 7.000 σαλ.

Το MAGIC 125 SR, έχει έντονες και επιθετικές γραμμές που παραπέμπουν σε ένα sport σύνολο, χωρίς να θυσιάζει τις ανέσεις. Η εσωτερική ποδιά είναι δίχρωμη με κοφτερές γραμμές σχεδίασης, ενώ η αεροδυναμική εμπρόσθια μάσκα με ενσωματωμένα φλας και LED φώτα θέσης, διαθέτει μεγάλο πολυεδρικό προβολέα προσφέροντας υψηλή ορατότητα και ασφάλεια κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει η αεροδυναμική χειρολαβή συνεπιβάτη και το φανάρι sport σχεδίασης με τα LED φωτιστικά σώματα, το οποίο καταλήγει σε ένα λεπτό και καλοσχεδιασμένο οπίσθιο φτερό.

Ένας ευανάγνωστος έγχρωμος ψηφιακός πίνακας οργάνων παρέχει πλήρη πληροφόρηση στον αναβάτη. Διαθέτει ηλεκτρονική ένδειξη στιγμιαίας & μέσης ταχύτητας, στροφόμετρο, ένδειξη σχέσης ταχύτητας κιβωτίου, δείκτη ελέγχου στάθμης βενζίνης, ολικό και μερικό χιλιομετρητή (TRIP A & B), ρολόι, λυχνίες φλας και φώτων πορείας και ένδειξη στάθμης φόρτισης μπαταρίας.

Τα επίπεδα εξοπλισμού του MAGIC 125 SR είναι υψηλά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Διαθέτει άνετη μεγάλη σέλα με πλούσιο αφρώδες αντιολισθητικό υλικό και το άνοιγμα σέλας γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη. Αποκαλύπτεται έτσι ο μεγάλος χώρος αποθήκευσης αντικειμένων που μπορεί να φιλοξενήσει full face κράνος.

Τις μεταφορικές δυνατότητες συμπληρώνει ο γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς ενώ ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή.

Το MAGIC 125 SR είναι ευέλικτο και σταθερό στην οδήγηση ενώ είναι εφοδιασμένο με δύο δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα για τον εμπρός και πίσω τροχό. Τα δισκόφρενα συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής πίεσης και σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), προσφέροντας άμεσο και αποτελεσματικό φρενάρισμα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας: Τετράχρονος, SOHC, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος

Διάμετρος Χ Διαδρομή: 52.4mm Χ 57mm

Συμπίεση: 9.1:1

Ιπποδύναμη: 7.5PS/ 7000rpm

Ροπή: 8.6Nm/5000 rpm

Τροφοδοσία: Ψεκασμός EFI

Κατανάλωση: 2,2/100km (EURO 4)

Πλαίσιο: Σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις

Ελαστικά Ε/Π: 2.50-17 43P / 2.75-17 47P

Ανάρτηση Ε/Π: Τηλεσκοπικό πιρούνι / Δύο αμορτισέρ αερίου λαδιού

Φρένα Ε/Π: Δισκόφρενα, 220mm / 220mm

Μεταξόνιο: 1220 mm

Διαστάσεις (Π-Μ-Υ): 678 mm – 1955 mm – 1143 mm

Ύψος σέλας: 790mm

Βάρος: 103 Kg

Ρεζερβουάρ: 5,2 lit

Θανάσης Χούντρας

newsbeast.gr