To Q6 e-tron είναι το νέο ηλεκτρικό SUV της Audi
Η Audi πρόσθεσε ακόμα ένα μοντέλο στη γκάμα των ηλεκτρικών της SUV. Πρόκειται για το νέο Q6 e-tron, που λόγω διαστάσεων (μήκος 4,70 μέτρων) τοποθετείται μεταξύ των Q4 και Q8 e-tron.
Το καινούργιο Q6 e-tron βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Porsche, έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην επίσης νέα Macan και στο μέλλον θα αποτελέσει τη βάση και για άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen.
Υποστηρίζει τεχνολογία 800 V καθώς και ένα νέο λογισμικό που ονομάζεται E3 1.2 και έχει εξελιχθεί από τη θυγατρική του ομίλου Volkswagen Cariad.
H πρώτη έκδοση του Q6 e-tron που θα είναι διαθέσιμη θα έχει μπαταρία με μικτή ενεργειακή χωρητικότητα 100 kWh (καθαρή 94,9) που θα εξασφαλίζει αυτονομία 685 χιλιομέτρων και θα είναι τετρακίνητη (quattro).
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες του θα αποδίδουν συνδυαστικά περίπου 400 ίππους -η επίσημη τιμή δεν έχει ανακοινωθεί- που θα εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε 5,9 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
Ακόμα πιο ισχυρό θα είναι το SQ6 e-tron που θα έχει την ίδια μπαταρία, συνδυαστική ισχύ περίπου 600 ίππων και φυσικά ακόμα καλύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ ώρα σε 4,3 δεύτερα και τελική σχεδόν 230 χλμ./ώρα).
Από πλευράς σχεδιασμού η εικόνα των ηλεκτρικών SUV της Audi στο Q6 e-tron έχει εξελιχθεί και μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από μια μεγάλη μάσκα με μαύρες λεπτομέρειες και ιδιαίτερα αποδοτικούς προβολείς LED που είναι τοποθετημένοι στα άκρα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μια μεγάλη οθόνη 14,5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα infotainment, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 11,9 ιντσών και προαιρετικά μια τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό.
Οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες εξασφαλίζονται και από το μεταξόνιο των 2.899 χιλιοστών και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 526 έως και 1529 λίτρα.
Οι πωλήσεις του νέου Audi Q6 e-tron θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι και οι τιμές του στη Γερμανίου διαμορφώνονται από 74.700 ευρώ για τη στάνταρ έκδοση και από 93.800 ευρώ για το SQ6.
Στην πορεία αναμένεται και μια πισωκίνητη έκδοση με ένα μοτέρ, απόδοση περί τους 290 ίππους και πιο προσιτή τιμή.