Βlack Friday: Αντίστροφη μέτρηση για την ημέρα των μεγάλων προσφορών
Η προετοιμασία των επιχειρήσεων ενόψει της Black Friday έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς από τη στιγμή που μπήκε ο Νοέμβριος, «μετρούν» αντίστροφα για την έναρξη των προσφορών.
Άλλωστε μπορεί η Black Friday να «πέφτει» (φέτος) στις 25 Νοεμβρίου, ωστόσο η περίοδος των προσφορών ξεκινά κάθε χρόνο αρκετά νωρίτερα ενώ διαρκεί έως και τη Cyber Monday, που είναι 3 μέρες αργότερα.
Τη φετινή χρονιά μάλιστα εκτιμάται πως η συγκεκριμένη περίοδος θα είναι ακόμη πιο «δυναμική» με τη «μάχη» των προσφορών να αναμένεται έντονη. Αφενός επειδή πολλοί καταναλωτές -εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της ακρίβειας- περιμένουν τις προσφορές της Black Friday για να κάνουν τις αγορές που ανέβαλαν το προηγούμενο διάστημα. Αφετέρου καθώς φέτος δεν θα διεξαχθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, οι οποίες πλέον έχουν καταργηθεί, με τις επιχειρήσεις να έχουν μεγαλύτερα περιθώρια για πιο γενναίες εκπτώσεις στη Black Friday.
Οι μεγάλες αλυσίδες «ζεσταίνουν» ήδη τις μηχανές τους και κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων ξεκινώντας από νωρίς τις προωθητικές ενέργειες, προτρέποντας τους καταναλωτές να δημιουργήσουν λίστες αγορών αλλά και παρέχοντάς τους συμβουλές για τις αγορές τους.
Στη «μάχη» σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν κι οι μικρότερες επιχειρήσεις που προσδοκούν κι εκείνες από την πλευρά τους τόνωση του τζίρου τους καθώς μετά το καλοκαίρι η εμπορική κίνηση καταγράφεται υποτονική.
Οι προσφορές της Black Friday πέραν των προϊόντων τεχνολογίας, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών που πάντα έχουν την «τιμητική» τους, αφορούν επίσης και σε ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και καλλυντικά με τους καταναλωτές μάλιστα σε σημαντικό ποσοστό να δηλώνουν πως θα προχωρήσουν σε αγορές ένδυσης και υπόδησης. Παράλληλα προσφορές τα τελευταία χρόνια γίνονται και σε μία σειρά από υπηρεσίες ενώ τη φετινή χρόνια με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης αναμένεται η επέκταση τους και σε ακόμη περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.