Κορυφαίοι ομιλητές βρέθηκαν στο 9 συνέδριο της Capital Link στα πλαίσιο των «Ποσειδωνίων».
Φλέγοντα ζητήματα αναλύθηκαν όπως οι ευκαιρίες, οι προκλήσεις αλλά και οι προοπτικές της ναυτιλιακής αγοράς.
Το μέλλον της ναυτιλίας αλλά και τα καύσιμα του μέλλοντος δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το τραπέζι των συζητήσεων.
«Όσον αφορά το LNG, πήραμε την απόφασή μας και προχωράμε στη ναυπήγηση μιας σειράς νέων πλοίων: πλοία διπλού καυσίμου με LNG, Aframax, Suezmax, VLCCs και φυσικά μια σειρά πλοίων LNG που βρίσκονται υπό κατασκευή και στο νερό με χρήση νέας τεχνολογίας. Ο λόγος είναι ότι πιστεύουμε πως για τα επόμενα 20 χρόνια το LNG έχει την υποδομή και έχει δοκιμαστεί. Φυσικά, είναι πιο καθαρό και στο τέλος της ημέρας, πιστεύουμε ότι -καθώς οι αγορές θα σταθεροποιηθούν μετά τον πόλεμο στη Ρωσία και την Ουκρανία- θα έχει πολύ ανταγωνιστική τιμή, ώστε ταυτόχρονα να λαμβάνουμε αποφάσεις που μπορούν να βοηθήσουν το περιβάλλον και τις εκπομπές CO2, και να εκμεταλλευόμαστε την χαμηλότερη τιμή, συνδυάζοντας και τα δύο. Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι όλες αυτές τις αποφάσεις και όλο αυτό το ρίσκο το αναλαμβάνουμε εμείς», είπε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
«Όχι, πιστεύω, Βαγγέλη, ότι κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον και όλοι είμαστε ρομαντικοί. Και το λέω εγώ που είμαι αυτός που έχει παραγγείλει 88 νέα πλοία με κόστος 7 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά το έχω κάνει, οπότε από εδώ και πέρα λέω», είπε με τη σειρά του ο Γιώργος Προκοπίου, ιδρυτής Dynacom Tankers Management.
«Όχι άλλα, λες. Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι έχουμε επενδύσει παρόμοια ποσά, οπότε όχι άλλα, λες», συνέχισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
«Οπωσδήποτε, όχι άλλα», κατέληξε ο κ. Προκοπίου.
Το Συνέδριο έκλεισε η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Εφοπλιστών ενώ στο συνέδριο δόθηκε η δυνατότητα να έρθουν σε επαφή στελέχη από τον χώρο της ναυτιλίας με επενδυτές, αναλυτές, χρηματοδότες και άλλους παράγοντες της αγοράς οι οποίοι επισκέπτονται την Αθήνα από όλο τον κόσμο με την ευκαιρία της έκθεσης των «Ποσειδωνίων».
Πηγή