Μετά τη Formula 1 και τη Formula E με τα αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια ο εξηλεκτρισμός επεκτείνεται και σε άλλα δημοφιλή πρωταθλήματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Έτσι από την επόμενη σαιζόν τα αγωνιστικά του WRC, του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στο καλεντάρι του οποίου περιλαμβάνεται και πάλι ο εθνικός μας αγώνας, το εμβληματικό Ράλι Ακρόπολις, θα είναι υβριδικά.
Η υιοθέτηση της υβριδικής τεχνολογίας στα rally cars είχε ανακοινωθεί για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια, ενώ προχώρησε από τη στιγμή που η FIA, η Παγκόσμια Ομοσπονδία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα συμβάλλει σημαντικά στο κόστος εξέλιξης των αυτοκινήτων.
Ταυτόχρονα οι τρεις πρωταγωνιστές του WRC από την πλευράς των κατασκευαστών, οι Ford M-Sport, Hyundai και Toyota, δεσμεύτηκαν για τη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα για την επόμενη τριετία.
Τα εξηλεκτρισμένα αγωνιστικά θα έχουν και πάλι turbo κινητήρες βενζίνης 1.600 κυβικών οι οποίοι θα συνδυάζονται με ένα υβριδικό σύστημα ο ηλεκτροκινητήρας του οποίου αποδίδει 136 ίππους και 180 Nm.
Από την πλευρά των κατασκευαστών η Hyundai έχει επιβεβαιώσει πως το δικό της υβριδικό αγωνιστικό Word Rally Car θα βασίζεται στο i20. Η Toyota θα συνεχίσει εκτός απροόπτου με το Yaris, ενώ αυτό της Ford θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το Puma.
Πηγή