To Kodiaq είναι ένα σημαντικό μοντέλο για τη Skoda, όχι τόσο γιατί είναι το δεύτερο χρονολογικά SUV της -το πρώτο ήταν το Yeti- αλλά γιατί μαζί του ξεκίνησε η έμφαση που έδωσε η μάρκα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Τώρα, πέντε χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση το 2016 και έπειτα από πωλήσεις ύψους 600.000 μονάδων σε περισσότερες από 60 χώρες, η Skoda προχωρά στην ανανέωσή του. Η οποία κυμαίνεται στα συνηθισμένα πλαίσια τέτοιων ενεργειών από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανιών.
Έτσι οι αλλαγές στην εμφάνισή του είναι μικρές και περιορίζονται στην πιο όρθια μάσκα και τους ελαφρώς πιο λεπτούς προβολείς που μπορούν προαιρετικά να είναι και matrix LED. Παράλληλα έχουν διαφοροποιηθεί ελαφρώς οι προφυλακτήρες και έχει προστεθεί και μια καινούργια πίσω αεροτομή με αποτέλεσμα και τη μικρή βελτίωση της αεροδυναμικής.
Στην οποία συμβάλλουν και κάποιες από τις ζάντες, το μέγεθος των οποίων κυμαίνεται από τις 17 έως τις 20 ίντσες. Η πιο μεγάλη διάσταση χρησιμοποιείται και στο κορυφαίο Kodiaq RS -εδώ το χρώμα τους είναι μαύρο0 που διαθέτει και ένα επιπλέον αεροδυναμικό πακέτο.
Στο εσωτερικό έχει υιοθετηθεί το νέο τιμόνι με τις δύο ακτίνες που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη νέα Octavia, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις έχουν ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και οθόνη 9,2 ιντσών για το σύστημα infotainment. Από κει και πέρα η λίστα του επιπλέον εξοπλισμού περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις και δυνατότητα μασάζ, ειδικός εσωτερικός φωτισμός με LED, καθώς και ένα premium ηχοσύστημα της Canton με δέκα ηχεία και subwoofer στο πορτμπαγκάζ.
Η γκάμα των κινητήρων ξεκινά και πάλι από τον 1.5 TSI των 150 ίππων που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ακολουθεί ο 2.0 TSI με 190 ίππους, ενώ υπάρχουν και οι diesel των 2.000 κυβικών και 150 ή 200 ίππους, κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς και δυνατότητα συνδυασμού και με αυτόματο κιβώτιο.
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η κατάργηση του diesel των 2.000 κυβικών και των 240 ίππων του Kodiaq RS, το οποίο πλέον κινείται από τον επίσης δίλιτρο βενζίνης TSI που για την περίσταση αποδίδει 245 ίππους. Η αλλαγή αυτή μείωσε το βάρος κατά 60 κιλά, ενώ εδώ το κιβώτιο είναι στάνταρ αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Skoda Kodiaq, που θα είναι και πάλι διαθέσιμο με πέντε ή εφτά θέσεις, θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι.
Πηγή