Συγκεκριμένα, ενώ η αρχική πρόταση που είχε υιοθετήσει και το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προέβλεπε την απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, (άρα επιτρέπονταν μόνο ηλεκτρικά οχήματα), η τροποποίηση που υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση καλεί την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για τη δημιουργία πλαισίου που θα περιλαμβάνει και τη χρήση νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, εφόσον χρησιμοποιούν αποκλειστικά ουδέτερα καύσιμα.

Το Συμβούλιο καλεί επίσης την Επιτροπή να αξιολογήσει το 2026 την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις του Κανονισμού, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις στα υβριδικά αυτοκίνητα (plug-in hybrid), την παράμετρο του κόστους και της κοινωνικής δικαιοσύνης (δεδομένου ότι επί του παρόντος τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβότερα από τα συμβατικά και συνεπώς μη προσιτά στο μέσο καταναλωτή).


Πηγή