Τρόφιμα, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, καθαριστικά και γενικότερα προϊόντα βασικής ανάγκης -51 συνολικά– απαρτίζουν το λεγόμενο «καλάθι του νοικοκυριού» το οποίο αναμένεται από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας να μπει στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Η λίστα με τις κατηγορίες καθορίστηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και πλέον μετά και την ψήφιση και της τροπολογίας στη Βουλή αλλά και τη θετική γνωμοδότηση – αν και με αστερίσκους- της Επιτροπής Ανταγωνισμού, οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ με ετήσιο τζίρο άνω των 90 εκατ. ευρώ υποχρεούνται κάθε Τετάρτη να αποστέλλουν το «καλάθι» τους. Με τους κωδικούς προϊόντων που εκείνες θα επιλέγουν κάθε φορά.

Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον σε πρώτη φάση η λίστα με τα προϊόντα που επιλέγει κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση προκειμένου να αποφευχθούν και φαινόμενα υπερ-αποθεματοποίησης από πλευράς των καταναλωτών. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα αναρτώνται στην πλατφόρμα του υπουργείου e-καταναλωτής ενώ θα έχουν και ειδική σήμανση μέσα στα καταστήματα ώστε να τα γνωρίζουν οι καταναλωτές.


Πηγή