Συγκεκριμένα πρόκειται για τις αλυσίδες Bla Bla, Comfuzio, Efantasy.gr, etoy.gr e-tza.gr, funny bunny.gr, jumbo, Max Stores, Mothercare, Mουστάκας, Playmobile, Πολίτης Κλήμης, Perfect toys, Toy city, Toys-shop.gr, οι οποίες συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης που δημιουργήθηκε για τις γιορτές και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιανουαρίου.
«Από τον κατάλογο των προϊόντων, προκύπτει εντυπωσιακά μεγάλη συμμετοχή, 700 κωδικοί, άρα όλες οι αλυσίδες έχουν μπει με πολλαπλές επιλογές» σημείωσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου αναφορικά με την πορεία της πρωτοβουλίας του «καλαθιού του νοικοκυριού», ο υπουργός Ανάπτυξη, Άδωνις Γεωργιάδης.
Σύμφωνα με τον ίδιο αναμένεται εντός των ημερών να αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός των επιχειρήσεων που θα συμμετάσχουν στο «καλάθι του Άη Βασίλη».
Σημειώνεται ότι το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαμόρφωσε 10 κατηγορίες από τις οποίες οι επιχειρήσεις παιχνιδιών εντάσσουν στις λίστες τους τουλάχιστον ένα προϊόν και το διαθέτουν σε προσιτή τιμή, ιδίως συγκριτικά με τα υπόλοιπα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας.
Αναλυτικά οι κατηγορίες:
-
Επιτραπέζια / Παζλ
-
Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης)
-
Βρεφικά παιχνίδια
-
Φιγούρες δράσης
-
Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια)
-
Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα
-
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
-
Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα)
-
Λούτρινα
-
Μουσικά παιχνίδια
Αναλυτικά τα καλάθια στην πλατφόρμα e-katanalotis εδώ
Από σήμερα το «καλάθι των Χριστουγέννων»
Την ίδια στιγμή από σήμερα έως και τις 4 Ιανουαρίου μπαίνει σε εφαρμογή και το «καλάθι των Χριστουγέννων». Πρόκειται ουσιαστικά για ένα διευρυμένο «καλάθι του νοικοκυριού» καθώς προστίθενται 4 κατηγορίες προϊόντων που έχουν αυξημένη ζήτηση λόγω των γιορτών.
Συγκεκριμένα στην κατηγορία του κρέατος, «μπήκαν» η γαλοπούλα και το μοσχάρι – πέραν του κοτόπουλου και χοιρινού που ήδη υπάρχουν- ενώ προστίθενται επιπλέον: βασιλόπιτα ή τσουρέκι και η σοκολάτα.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, την 7η εβδομάδα εφαρμογής του «Καλαθιού» από τα 850 προϊόντα, αυξήθηκαν τα 48 (6%), 129 (15%) μειώθηκαν και τα υπόλοιπα 673 (79%) παρέμειναν ίδια.
Σημειώνεται τέλος από αυτή την εβδομάδα στις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία μπήκε ακόμη μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα η «Κάντζας» από τις Σέρρες. Συνολικά πλέον συμμετέχουν 17 σούπερ μάρκετ εκ των οποίων το ένα αποκλειστικά online καθώς και δύο πλατφόρμες.
Πηγή