Η αυτονομία είναι το πρώτο στοιχείο που ενδιαφέρει σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και φυσικά επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Από το στυλ οδήγησης και από το αν τα πιο πολλά χιλιόμετρα διανύονται στην πόλη ή έξω από αυτήν καθώς και από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
Η εργοστασιακή μέτρηση γίνεται στους 21 βαθμούς Κελσίου και έτσι μια καινούργια έρευνα που έγινε για αυτό το θέμα μέτρησε την πραγματική αυτονομία 13 EVs σε αυτήν τη θερμοκρασία.
Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν ήταν τα Audi e-tron, BMW i3, Chevrolet Bolt, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Kona, Jaguar I-Pace, Nissan Leaf, Tesla Model S, 3, X, και Y, Volkswagen e-Golf, και Volkswagen ID.4, ενώ στη συνέχεια τη μέτρησε εκ νέου και σε συνθήκες ψύχους.
Σε εξωτερική θερμοκρασία δηλαδή που κυμαινόταν από -1 έως -7 βαθμούς Κελσίου και το αποτέλεσμα που προέκυψε ήταν μια μείωση της αυτονομίας για όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν κατά μέσο όρο από 15 έως και 20%.
Φυσικά υπήρχαν και οι εκπλήξεις, καθώς στο Chevrolet Bolt το αντίστοιχο ποσοστό μείωσης έφτασε ούτε λίγο ούτε πολύ το 32%, ενώ στη Jaguar i-Pace ήταν μόνο 3%.
Μια γενική διαπίστωση είναι πως στην κορυφή της λίστας βρέθηκαν όσα EVs είχαν αντλία θερμότητας και έτσι δεν κατανάλωναν ενέργεια από τη μπαταρία για τη θέρμανση του εσωτερικού τους.
Πηγή