Νέα δεδομένα ισχύουν από την τρέχουσα εκπτωτική περίοδο στη διενέργεια των εκπτώσεων από τις επιχειρήσεις.

Με τον νέο «μηχανισμό ελέγχου» που δημιούργησε το υπουργείο Ανάπτυξης -κι ενώ τη Δευτέρα ξεκίνησαν οι χειμερινές εκπτώσεις- επιδιώκει να διασφαλίζεται για τους καταναλωτές ότι οι εκπτώσεις που γίνονται είναι πραγματικές. Να μπει δηλαδή «φρένο» στις περιπτώσεις εκείνες, όταν κάποιες επιχειρήσεις ανέβαζαν τις τιμές πριν από την έναρξη των εκπτώσεων για να τις κατεβάσουν στη συνέχεια όταν ξεκινούσαν, «διαφημίζοντας» ότι, δήθεν, κάνουν μεγάλες προσφορές.


Πηγή