Οι οικονομικές κρίσεις που κατά καιρούς κάνουν την εμφάνισή τους έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: δεν επηρεάζουν τα προϊόντα πολυτελείας. Μεταξύ αυτών και τα high end αυτοκίνητα όπως είναι και αυτά της Ferrari.

Έτσι κατά τη διάρκεια του 2022, που ο πληθωρισμός επανήλθε δριμύτερος μετά από πολλά χρόνια, η πιο διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 18% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Και να φτάνουν συνολικά τις 13.221 μονάδες, νούμερο που στο όχι και πολύ μακρινό παρελθόν το έπιανε σε μια τριετία. Και αν…


Πηγή