Κατηγορηματικός πως δεν πρόκειται να γίνουν αυξήσεις διοδίων ούτε τώρα, ούτε στο άμεσο μέλλον εμφανίστηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.
«Το έχω πει και το εννοώ. Και νομίζω αυτό το αντιλαμβάνονται και οι παραχωρησιούχοι. Γι’ αυτό είμαι βέβαιος ότι θα συμφωνήσουμε μαζί τους, με γνώμονα πάντα το καλύτερο δυνατό για το κοινωνικό σύνολο. Εξάλλου, έχει έρθει η ώρα να πάμε σε χιλιομετρική χρέωση διοδίων, σε όλο το δίκτυο. Αυτό είναι το δίκαιο και συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη – ενώ ήδη, στη χώρα μας, η Ολυμπία Οδός το εφαρμόζει στην Πελοπόννησο», τόνισε ο κ. Καραμανλής μιλώντας στην εφημερίδα Real News.
Τι θα γίνει με τους επόμενους σταθμούς του μετρό στην Αττική
Σχετικά με τα μεγάλα έργα υποδομής που υλοποιούνται σε όλη την χώρα και ειδικότερα για τους επόμενους σταθμούς του Μετρό στην Αττική που σχεδιάζονται ο κ. Καραμανλής τόνισε πως «το Μετρό επεκτείνεται, γιατί σε βάθος χρόνου είναι η μόνη σοβαρή και βιώσιμη λύση για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος του Λεκανοπεδίου. Για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια, ξεκίνησε να κατασκευάζεται μια νέα Γραμμή – και μάλιστα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Οι Αθηναίοι βλέπουν ήδη τα εργοτάξια για τη Γραμμή 4 του Μετρό, που επιτέλους προχωρά. Προκηρύξαμε επίσης το διαγωνισμό για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον. Σε δύο χρόνια εκτιμώ ότι θα δημοπρατήσουμε και τη σύνδεση του Θησείου με το Κέντρο Πολιτισμού ‘‘Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος’’. Μελετούμε ήδη την επέκταση της Γραμμής 4 προς τα βόρεια, που θα καλύψει την Κηφισίας μέχρι το Μαρούσι. Και βέβαια, θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη του δικτύου του προαστιακού, προς τη Δυτική Αττική και προς Λαύριο και Ραφήνα».
Στόχος να λειτουργήσει έως τα τέλη του 2023 το μετρό Θεσσαλονίκης
Σχετικά με το Μετρό της Θεσσαλονίκης επισήμανε ότι παραμένει ο στόχος για να λειτουργήσει στα τέλη του 2023 λέγοντας πως «τρέχουμε καθημερινά, για να κερδίσουμε πίσω το χρόνο που έκλεψαν από την πόλη οι προσφυγές. Ήδη, το ένα μετά το άλλο τα εργοτάξια κλείνουν, οι σταθμοί ολοκληρώνονται και οι χώροι αποδίδονται ξανά στην πόλη μετά από τόσα χρόνια. Τα δοκιμαστικά δρομολόγια πυκνώνουν. Στον πολύπαθο σταθμό Βενιζέλου προχωράμε γοργά. Το έργο μπαίνει στην τελική του ευθεία».
Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τα οδικά έργα στην Αττική
Ο κ. Καραμανλής μιλώντας για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος σημείωσε ότι «το σχέδιο μας για αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού περιλαμβάνει: επέκταση δικτύου Μετρό, κρίσιμα οδικά έργα, ενίσχυση αστικών συγκοινωνιών. Τώρα, πριν να είναι αργά. Η πιο ρεαλιστική μακροπρόθεσμη λύση είναι η επέκταση του δικτύου Μετρό, την οποία υλοποιούμε.
Παράλληλα, έχουμε ήδη αυξήσει πάνω από 50% τα λεωφορεία στον δρόμο και στους επόμενους μήνες ξεκινούν να έρχονται 650 νέα πράσινα λεωφορεία μηδενικών ρύπων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».
Σχετικά για τα οδικά έργα που υλοποιούνται στην Αττική επισήμανε πως πρόκειται «για έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, που πρέπει να κάνουμε πριν η κατάσταση στο Λεκανοπέδιο γίνει αφόρητη. Όπως τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού. Την αστική σήραγγα της Ηλιουπόλεως. Την επέκταση της λεωφόρου Κύμης που έχει ήδη δημοπρατηθεί και θα αποσυμφορήσει την κίνηση σε Γαλάτσι, Νέα Ιωνία, Ηράκλειο, Πεύκη, Λυκόβρυση και Μαρούσι».
Πηγή