Αποκαλύψεις για κενά ασφαλείας:

– Έξοδοι κινδύνου – φραγμένες

– Ανύπαρκτη εκπαίδευση για εκκένωση ανάγκης

– Κλοπές – βανδαλισμοί ακόμα και εξαρτημάτων ασφαλείας

– Αεραγωγοί εκτός λειτουργίας

– Ελλείψεις ανταλλακτικών και προσωπικού

Αυτοψία του «LIVE NEWS» στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο

Η κάμερα του LIVE NEWS καταγράφει την αγωνία των ίδιων των εργαζομένων που όπως θα καταγγείλουν, ακόμα περιμένουν απαντήσεις για το αδιανόητο δυστύχημα.

«Έχουν περάσει περισσότεροι από 16 μήνες από το τραγικό δυστύχημα στη Γραμμή 1 αλλά ακόμα ούτε ευθύνες έχουν αποδοθεί, ούτε έχει λογοδοτήσει κανένας! Μήπως ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου να ζητήσει και τη δικογραφία του δυστυχήματος, με θύμα τον Πέτρο;», δήλωσε το σωματείο εργαζομένων ΣΤΑΣΥ.

Η απάντηση της διοίκησης και ο αντίλογος των εργαζομένων

Αν και η ΣΤΑΣΥ από τη μεριά της απάντησε με αφορμή το θέμα που ανάδειξαν «ΤΑ ΝΕΑ», πως υπάρχει εφοδιασμένο πυροσβεστικό δίκτυο, ότι το σύστημα αερισμού λειτουργεί με επάρκεια, και υπάρχουν έξοδοι διαφυγής αλλά και 160 εργαζόμενοι που είναι εκπαιδευμένοι σε θέματα ασφάλειας.

«Τους προκαλώ να το βάλουν μπρος δεν θα δουλέψει», είπε ο Παναγιώτης Κοντογιάννης.

«Είναι όλα στα χαρτιά», λένε οι εργαζόμενοι και παρακαλούν για εκπαίδευση

Οι εργαζόμενοι λένε για τα θέματα ασφαλείας πως όσα γράφει η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ υπάρχουν στα χαρτιά.

«Ξέρω ότι δεν έχει γίνει καμία δοκιμή από το 2008 που είμαι εγώ», είπε ο Παναγιώτης Κοντογιάννης.

Όσο για τις γραμμές 2 και 3, ο οδηγός του συρμού θα πει κάτι απίστευτο. Αν εγκλωβιστούν επιβάτες θα βρουν την έξοδο μόνο όταν φτάσουν εκεί, αφού αλλού φώτα δεν υπάρχουν».

Μοναστηράκι: Έξοδος κινδύνου με… τραπεζοκαθίσματα

Η έξοδος κινδύνου που υπάρχει πίσω από τη μάντρα, όπως θα πουν οι εργαζόμενοι, στις γραμμές του τρένου, είναι ο σταθμός Μοναστηράκι.


Μέσα στην εικόνα χάους που περιγράφεται, οι επιβάτες καταγγέλλουν βανδαλισμούς και κλοπές ακόμα και στα σφυράκια ασφαλείας που θα σπάσουν τα τζάμια σε περίπτωση ατυχήματος.

«Λείπουν και ανταλλακτικά όπως φαίνεται», θα πουν οι εργαζόμενοι.

Καταγγελία – σοκ για το σύστημα ασφάλειας κυκλοφορίας

Κερασάκι στην τούρτα η καταγγελία του σωματείου στις 14 Μαρτίου:

«Αποφάσισαν να θέσουν σε λειτουργία ως πρωτεύων σύστημα ασφάλειας της κυκλοφορίας συρμών το ATP, αντικαθιστώντας το μέχρι χτες κύριο σύστημα ασφαλείας INDUSI. Ιστορικά το σύστημα ΑΤΡ παραδόθηκε το 2004. Δεν λειτούργησε ποτέ ολοκληρωμένα. Το 2017 υπήρχε ακριβώς η ίδια εντολή αλλαγής πρωτεύοντος συστήματος ασφαλείας, που όμως δεν κατάφερε να υλοποιηθεί . Τι άλλαξε από το 2017 μέχρι σήμερα;».

Αν δεχτούμε ακόμα και μέρος των καταγγελιών των συνδικαλιστών μάλλον δεν αλλάξαν και πολλά τα τελευταία χρόνια και σίγουρα δεν έχουν επισκευαστεί τα ταβάνια που καταρρέουν στον σταθμό στην Ομόνοια.


Πηγή