Κατά τη διάρκεια του χειμώνα στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας, νύχτες καλοκαιρινές στον πολύπαθο ΒΟΑΚ της Κρήτης, το Φθινόπωρο στην Πατρών – Πύργο, αλλά και την Άνοιξη στην Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης και τις 4 εποχές του χρόνου στους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με τις εικόνες σε όλες τις περιπτώσεις να κόβουν την ανάσα.
Τον Φεβρουάριο 2019 στην Κρήτη, έναν χρόνο μετά στην Αθηνών – Λαμίας, το 2022 στην ίδια εθνική οδό, όπου οργανώθηκε αστυνομική επιχείρηση για να σταματήσει ο οδηγός και φέτος κοντά στα φανάρια του Ισθμού και πριν από λίγες μέρες στο ύψος της Αταλάντης με ένα όχημα να μπαίνει ανάποδα και να κινείται στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας.
Τα εγκληματικά λάθη οδηγών συνεχίζονται και αυτές οι εικόνες εξηγούν γιατί κάθε χρόνο η Ελλάδα θρηνεί τον πληθυσμό ενός μικρού χωριού που χάνεται στην άσφαλτο, με εκείνους που βρέθηκαν να παίζουν τη ζωή τους κορώνα – γράμμα και γλίτωσαν να μιλούν για κενά στη σήμανση των δρόμων.
Δεκάδες τροχαία
Τον περασμένο Νοέμβριο, θύμα ήταν μια 29χρονη ειδικευόμενη γιατρός που μπήκε ανάποδα στην Περιφερειακή του Υμηττού. Το όχημά της συγκρούστηκε μετωπικά με ένα ταξί και το νήμα της ζωής της κόπηκε ακαριαία.
Οι αερόσακοι του αυτοκινήτου άνοιξαν αλλά δεν έσωσαν την 29χρονη Άννα, με τις σκληρές εικόνες στο σημείο της τραγωδίας να πλαισιώνουν το πιο βασανιστικό ερώτημα για τους δικούς της
Πώς και γιατί το αυτοκίνητο της αδικοχαμένης ειδικευόμενης γιατρού βρέθηκε στο αντίθετο ρεύμα.
Πολλές πινακίδες όπως λέει οδηγός ταξί στην Πάτρα, είναι καλυμμένες και πολλές φορές μπερδεύουν ακόμα και επαγγελματίες. Η προβλεπόμενη σήμανση στους δρόμους υπάρχει, ωστόσο σε ορισμένα σημεία ίσως να χρειάζονται επιπλέον πινακίδες.
Τα τροχαία στη χώρα συνεχίζονται με τον θάνατο της 29χρονης γιατρού τον περασμένο Νοέμβρη και ενός 70χρονου οδηγού που μπήκε ανάποδα σε δρόμο της Κορινθίας κοντά στο Σπαθοβούνι να φέρνουν στο επίκεντρο τη σήμανση των δρόμων και την ικανότητα ορισμένων οδηγών που κάθονται στο τιμόνι.
Πηγή