H LaFerrari είναι το τελευταίο hypercar της Ferrari και όπως και κάθε αυτοκίνητο αυτής της συνομοταξίας είναι πανάκριβο στα πάντα.

Από την αγορά μιας και όταν παρουσιάστηκε κόστιζε 1,3 εκατομμύρια ευρώ και τώρα η τιμή έχει σκαρφαλώσει στα 4,0, μέχρι τη καθημερινή του χρήση, τη συντήρηση και φυσικά και τις επισκευές του.

Ειδικά αν αυτές περιλαμβάνουν αντικατάσταση στοιχείων του αμαξώματος ή και το πλαισίου.

Αν μάλιστα η επισκευή είναι απόρροια ενός ατυχήματος που έχει επηρεάσει και τη δομή του μονοκόκ πλαισίου από ανθρακονήματα και αυτό χρειαστεί αντικατάσταση τότε το κόστος του ανέρχεται σε 1,0 εκατομμύριο ευρώ.

Αυτό σημαίνει πως το πλαίσιο της LaFerrari κοστίζει το 75% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου, ενώ αντίστοιχα πανάκριβα είναι και άλλα εξαρτήματα που τυχόν χρειαστούν.

Η οροφή για παράδειγμα κοστίζει 130.000 χιλιάδες ευρώ, το εμπρός υποπλαίσιο κοστολογείται 11 χιλιάδες ευρώ ενώ κάθε βίδα από τιτάνιο κοστίζει 70 ευρώ.


Πηγή