Μόνο που η συγκεκριμένη είναι πράσινου χρώματος και έχει κατασκευαστεί από διάφορα ανταλλακτικά που προέρχονται από ιαπωνικά αυτοκίνητα και όχι μόνο.
Βέβαια το κλου της αντισυμβατικής αυτής δίκυκλης δημιουργίας του Σαμ Τέρνερ είναι ο κινητήρας της, ο οποίος είναι από την Κίνα προέρχεται από μια παλιά… μπετονιέρα!
Πρόκειται για έναν πετρελαιοκινητήρα Yanmar V-twin 840 κ. εκ. άμεσου ψεκασμού που συνδυάζεται με δύο υπερπληρωτές RHB31 την ψύξη των οποίων έχει αναλάβει το intercooler ενός Suzuki Swift! Η κίνηση μεταφέρεται και στους δύο τροχούς οι οποίοι προέρχονται από ένα Toyota Camry. Οι τροχοί γυρίζουν από υδραυλικά μοτέρ αλατιέρας (!) και τροφοδοτούνται από υδραυλική αντλία με γρανάζια.
Η μοτοσυκλέτα έχει μήκος 3,3 μέτρα και είναι εφοδιασμένη με αερανάρτηση που ελέγχεται από ένα ειδικής παραγγελίας σύστημα ανύψωσης.
Μέχρι και ένας μεταλλικός νεροχύτης έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή ενός κουτιού αποθήκευσης που βρίσκεται τοποθετημένο στη μια πλευρά της μοτοσυκλέτας.
Πληροφορίες για τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν, ωστόσο αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα!
Πηγή