Οι 12κύλινδροι είναι η κορυφαία έκφραση των κινητήρων βενζίνης αλλά πολλοί κατασκευαστές τους εγκαταλείπουν για λόγους συμμόρφωσης με τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, καθώς και λόγω της προέλασης της ηλεκτροκίνησης.

Ευτυχώς όμως όχι όλοι και η βρετανική Aston Martin είναι μια από αυτές τις εταιρείες που επιμένουν. Μάλιστα παρουσίασε έναν καινούργιο V12, ο οποίος σύμφωνα με τον αρχιμηχανικό της μάρκας, τον κ. Roberto Fideli, είναι τόσο ένα σύμβολο ισχύος όσο και ένα μηχανολογικό επίτευγμα.

Προκειμένου να εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές έχει βελτιστοποιηθεί όλη η διαδικασία καύσης και σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει επανασχεδιαστεί σε καίρια σημεία του. Όπως είναι π.χ. οι κυλινδροκεφαλές και τα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του.

Ο νέος βρετανικός V12, που ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει χωρητικότητα 5.200 κυβικών όπως το σύνολο που αντικαθιστά, έχει δύο turbo και η απόδοσή του φτάνει τους 835 ίππους και τα 1.000 Nm. Τιμές αισθητά αυξημένες σε σχέση με τους 770 ίππους και τα 900 Nm που απέδιδε ο προηγούμενος 12κύλινδρος της Aston Martin στην κορυφαία του εκδοχή στην DBS 770 Ultimate.

Ο καινούργιος θα κάνει την πρώτη του εμφάνισης στην καινούργια Vanquish που θα αντικαταστήσει την τρέχουσα DBS και εκτός απροόπτου θα παρουσιαστεί στο Monterey στις ΗΠΑ.

Φυσικά στην πορεία θα κινεί και άλλα μοντέλα της βρετανικής μάρκας.


Πηγή