«Πρεμιέρα αναμένεται να κάνει μεθαύριο Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου το «καλάθι των Χριστουγέννων» σε όλα τα σούπερ μάρκετ το οποίο θα διαρκέσει μέχρι και τις 3 Ιανουαρίου.
Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας
Το καλάθι των Χριστουγέννων θα περιλαμβάνει αρνί, κατσίκι, γαλοπούλα, καθώς, τσουρέκι, βασιλόπιτα και σοκολάτα. Στόχος της πρωτοβουλίας του υπουργείου Ανάπτυξης είναι τα προϊόντα αυτά να πωλούνται στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Την ίδια στιγμή τα σούπερ μάρκετ ετοιμάζουν προωθητικές ενέργειες σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων που συνηθίζεται να αγοράζουν οι καταναλωτές τις ημέρες των εορτών.
Κάποιες από αυτές μάλιστα προσφέρουν δώρα, όπως για παράδειγμα δωροεπιταγές με την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων. Κρέατα, αλλαντικά, τυριά, κρασιά είναι μερικές από τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές θα βρουν σημαντικές προσφορές. Στο καλάθι των Χριστουγέννων θα περιλαμβάνονται τόσο επώνυμα όσο και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Πόσο κοστίζουν μελομακάρονα και κουραμπιέδες
Για άλλη μια χρονιά μελομακάρονα και κουραμπιέδες δεν θα βρίσκονται στο «καλάθι των Χριστουγέννων», καθώς τα συγκεκριμένα παραδοσιακά γλυκά πωλούνται μέσα από ζαχαροπλαστεία και φούρνους. Μέχρι στιγμής οι τιμές στους κουραμπιέδες και στα μελομακάρονα κυμαίνονται στα 13 με 16 ευρώ κατά μέσο όρο και οι δίπλες από 14 ευρώ έως 16 ευρώ. Ακριβότερα θα είναι κουραμπιέδες και μελομακάρονα με επικάλυψη σοκολάτας.
Καλάθι του Άη Βασίλη: Πότε κάνει πρεμιέρα
Μια εβδομάδα μετά το «καλάθι των Χριστουγέννων» στις 18 Δεκεμβρίου θα κάνει πρεμιέρα το «καλάθι του Άη Βασίλη» με 13 διαφορετικές κατηγορίες παιχνιδιών σε χαμηλές τιμές σε αρκετές αλυσίδες και καταστήματα με παιχνίδια. Στο «Καλάθι του Άϊ-Βασίλη» θα περιλαμβάνονται επιτραπέζια παιχνίδια /παζλ, κούκλες και κουκλόσπιτα, βρεφικά παιχνίδια, φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών, οχήματα και τηλεκατευθυνόμενα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αθλητικά παιχνίδια (μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα), λούτρινα αλλά και μουσικά παιχνίδια.
Τόσο στο «καλάθι των Χριστουγέννων» όσο και στο «καλάθι του Άη Βασίλη», οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων για κάθε γούστο και βαλάντιο. Φρόνιμο όμως είναι οι καταναλωτές πριν επιλέξουν τα προϊόντα της αρεσκείας τους να κάνουν έρευνα αγοράς προκειμένου να πραγματοποιήσουν όσο το δυνατόν πιο συμφέρουσες αγορές.
enikonomia.gr