Η Ford διέθεσε για πρώτη φορά προς πώληση ένα από τα πιο σπάνια και εμβληματικά αυτοκίνητα της συλλογής της. Πρόκειται για ένα Ford GT του 2006, στην εμβληματική απόχρωση Gulf-Oil.
Το αυτοκίνητο δημοπρατήθηκε από το γνωστό οίκο Barrett-Jackson, με τα έσοδα να προορίζονται για τη συντήρηση και αποκατάσταση άλλων ιστορικών οχημάτων της Heritage Fleet της Ford, μιας συλλογής που αριθμεί περίπου 500 μονάδες.
Το συγκεκριμένο GT έχει ξεχωριστή αξία, όχι μόνο λόγω της κατάστασής του, αλλά και της ιστορίας του: ανήκε στη Ford από την πρώτη ημέρα, χρησιμοποιήθηκε για προβολές και δημόσιες εμφανίσεις, και θεωρείται ένα αυθεντικό κομμάτι της σύγχρονης αγωνιστικής κληρονομιάς της μάρκας.

Η σειρά Heritage Edition αποτελεί φόρο τιμής στα Ford GT40 που κυριάρχησαν στις 24 Ώρες του Le Mans τη δεκαετία του ’60, γράφοντας μια από τις πιο λαμπρές σελίδες της αυτοκινητικής ιστορίας. Από τα συνολικά 4.038 GT που παρήχθησαν μεταξύ 2004 και 2006, μόλις 343 ήταν Heritage Edition, μια επιλογή που κόστιζε τότε επιπλέον 13.000 δολάρια –περίπου 10.300 ευρώ– και ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά το 2006.

Κάτω από το καπό του συλλεκτικού GT, που έχει διανύσει μόλις 8.435 μίλια (περίπου 13.500 χιλιόμετρα) βρίσκεται ο κλασικός αμερικανικός V8 των 5.400 κ.εκ. με μηχανικό υπερσυμπιεστή, ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Περισσότερο από ένα supercar, το Ford GT ενσαρκώνει τη γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και το παρόν της μάρκας.

Είναι η ζωντανή συνέχεια του GT40 που άλλαξε την ιστορία των αγώνων, και ταυτόχρονα η απόδειξη του πώς η Ford μεταφράζει την κληρονομιά της σε σύγχρονη τεχνολογία και πάθος για την ταχύτητα.
Οι εκδόσεις Heritage, με τα εμβληματικά χρώματα του Le Mans, θεωρούνται ήδη από τους συλλέκτες ως τα πιο διαχρονικά και πολύτιμα κομμάτια της γενιάς του μοντέλου.

Η πώληση αυτού του αυτοκινήτου σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή, καθώς είναι η πρώτη φορά που η Ford διαθέτει προς πώληση όχημα από τη δική της Heritage Fleet. Μια κίνηση που θυμίζει τη στρατηγική της Mercedes, η οποία το 2023 πούλησε το μοναδικό 300 SLR Uhlenhaut Coupé έναντι 135 εκατομμυρίων ευρώ – την υψηλότερη τιμή που έχει καταγραφεί ποτέ για αυτοκίνητο.
Η Ford αφήνει να εννοηθεί πως η διαδικασία αυτή ίσως συνεχιστεί με άλλα επιλεγμένα μοντέλα, χωρίς όμως να έχει ανακοινώσει ποια θα είναι αυτά.

Πηγή
















