Ξεκίνησε τη Δευτέρα (22/6/2026) η σεζόν για τον ΠΑΟΚ με την πρώτη συγκέντρωση και την πρώτη προπόνηση. Η οποία πραγματοποιήθηκε υπό τις οδηγίες του νέου προπονητής της ομάδας, Αλέσιο Λίσι.

Η αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Μαρία Γκοντσαρόβα, ήταν αυτή που σύστησε στην ομάδα τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο (CEO), Αγησίλαο Τουμαζάτο, τον αθλητικό διευθυντή, Λέο Μάτος, τον Αντρέ Βιεϊρινια στο νέο ρόλο του τεχνικού διευθυντή και καλωσόρισε τον προπονητή Αλέσιο Λίσι.

“Έχουμε αρκετές αλλαγές, θα γνωριστείτε και θα δεθείτε. Πρέπει να καλωσορίσουμε τον νέο προπονητή, αγκαλιάστε τον, ακούστε τον, αυτό χρειάζεται κάθε νέος προπονητής. Ο Αλέσιο είναι εδώ για να δώσει τα πάντα, οπότε θέλω να δώσετε και εσείς τα πάντα, γιατί αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας” είπε μεταξύ άλλων η Μαρία Γκοντσαρόβα.

“Είμαι πολύ χαρούμενος και είναι τιμή μου που βρίσκομαι σήμερα εδώ και ευχαριστώ τον Πρόεδρο της ΠΑΕ, κ. Ιβάν Σαββίδη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε να αποτελώ μέλος της μεγάλης και ιστορικής οικογένειας του ΠΑΟΚ. Είμαστε εδώ για να δημιουργούμε και να σας παρέχουμε διαρκώς τις καλύτερες συνθήκες, ώστε όλοι να εργάζεστε στο επίπεδο που αρμόζει σε έναν μεγάλο οργανισμό όπως ο ΠΑΟΚ. Ο στόχος του ΠΑΟΚ είναι να πρωταγωνιστεί σε όλα τα επίπεδα και θα κάνουμε τα πάντα για να το πετύχουμε αυτό”, είπε από την πλευρά του ο Αγησίλαος Τουμαζατος.

“Θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε και να γνωριστούμε. Θέλουμε να αρχίσουμε με τον καλύτερο τρόπο και να κάνουμε μια καλή προπόνηση” ήταν τα λόγια του 40χρονου Ιταλού προπονητή. “Ξέρω κάποιους από εσάς, αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου, έχω πολλές καλές αναμνήσεις. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και πολλά τρόπαια να κερδίσουμε”, είπε, τέλος, ο Μάτος.


Πηγή