Ματίνα Νικολάου
/ NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ
Με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Ο Αλέκος βγήκε από τον παράδεισο» που παρουσιάζεται στο αίθριο του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». η Ματίνα Νικολάου μίλησε στη «Super Κατερίνα» και αναφέρθηκε και στη συνεργασία της με τον Νίκο Μουτσινά.
«Περνούσαμε πάρα πολύ όμορφα με τον Νίκο Μουτσινά. Ήταν πολλά τα χρόνια και η καθημερινότητά μας. Μερικές φορές μου λείπει όλη αυτή η συνθήκη εργασίας, γιατί ήταν ιδανική, τις περισσότερες φορές για εμένα, αλλά δεν είναι και ότι κλαίω όλη μέρα στο σπίτι μου. Με τον Νίκο Μουτσινά εννοείται ότι είμαστε φίλοι και έχουμε μια πολύ όμορφη σχέση. Όποτε βρίσκουμε ευκαιρία, βρισκόμαστε» είπε.
Η ηθοποιός μίλησε και για την ξεχωριστή σχέση που έχει με τον γιο της, ο οποίος πλέον έχει ενηλικιωθεί.
«Ο γιος μου ενηλικιώθηκε και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που τον βλέπω να ανοίγει τα φτερά του. Πάντα έρχεται να με δει σε όλες τις παραστάσεις. Δεν έχει χάσει καμία. Νομίζω πως ό,τι κάνω του αρέσει, αλλά δε ξέρω αν μου λέει ακόμα όλη την αλήθεια. Σε αυτή την παράσταση όμως ειδικά, επειδή είναι και μουσικός, τον ενθουσίασε πάρα πολύ. Σχεδόν συγκινήθηκε.
Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να έχεις όμορφη σχέση με το παιδί σου. Είναι πολύ σπουδαίο. Είναι το πιο σημαντικό. Φυσικά και δείχνει θαυμασμό, αλλά το κάνει με πολύ όμορφο και διακριτικό τρόπο και είναι πολύ συγκινητικό» είπε.
Πηγή
















