Τις καταγγελίες που έχουν γίνει για funds που δεν σέβονται την απόφαση του εξωδικαστικού μηχανισμού και δεν στέλνουν δοσολόγια στους δανειολήπτες σχολίασε σήμερα ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο MEGA,.
«Είμαστε από πάνω. Οποιαδήποτε καταγγελία λαμβάνω στο γραφείο, την ακούμε και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε και άλλα», τόνισε. Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν αναφέρει ο νόμος την υποχρέωση των τραπεζών αναφορικά με την παροχή δοσολογίου στους δανειολήπτες που εντάσσονται στον εξωδικαστικό μηχανισμό, απάντησε: «Το σημαντικό για εμένα είναι να δώσεις πολλά εργαλεία στον κόσμο και να βελτιώνεις διαρκώς την εφαρμογή. Δείτε πόσες φορές έχουμε νομοθετήσει για τον εξωδικαστικό μηχανισμό».
« Ο εξωδικαστικός μηχανισμός είναι το «υπερόπλο» για την αντιμετώπιση του ιδιωτικού χρέους. Εξωδικαστικός για εμένα είναι η κυρίαρχη πολιτική. Eίναι πολύ σημαντικό ο κόσμος να αγκαλιάσει τον εξωδικαστικό μηχανισμό. Μου έλεγε χθες ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης για τις 120 δόσεις. Εμείς νομοθετήσαμε 72 δόσεις για τα παλιά χρέη μέχρι του 2023 .Ξέρετε πόσες δόσεις δίνει ο εξωδικαστικός; 240 και δίνει 420 δόσεις στις πιο μεγάλες περιπτώσεις. Αυτό το οποίο νομοθετήσαμε χθες είναι ότι μετατρέψαμε τον εξωδικαστικό μηχανισμό σε εργαλείο προστασίας πρώτης κατοικίας. Μπορείς δηλαδή εσύ να πας και να πεις: ότι εγώ θέλω να προστατέψω μόνο το σπίτι μου, μόνο την πρώτη κατοικία και να πάρεις μεγαλύτερο κούρεμα από τον εξωδικαστικό και χαμηλότερη δόση. 19 δισ. ρυθμίσεις έχουμε βάλει στον εξωδικαστικό μηχανισμό. Όταν είχαν γίνει 120 δόσεις ήταν 6 δισ. ρυθμίσεις».
enikonomia.gr
















