Μία νέα συνέντευξη έδωσε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και μίλησε για το αγαπημένο του χωριό, στο οποίο γεννήθηκε και πέρασε τα παιδικά του χρόνια, τη μητέρα του αλλά και την προοπτική να ασχοληθεί με τα κοινά.
Ο γνωστός παρουσιαστής μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Όπου υπάρχει Ελλάδα» και τα όσα είπε προβλήθηκαν την Παρασκευή (26.06.2026). Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου αναφέρθηκε στο χωριό του, τη Μεγάλη Παναγία Χαλκιδικής, αναφέροντας ότι είναι ένα υπέροχο μέρος.
«Τη μισή μου ζωή την πέρασα στο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής. Μεγαλώνοντας, κατευθείαν μετά πήγαινα κάθε χρόνο στο δεύτερο πόδι γιατί είναι και το χωριό μου, η Μεγάλη Παναγία. Όλα τα καλοκαίρια μου ήταν εκεί. Εκεί πρωτοερωτεύτηκα, εκεί πρωτοαγάπησα», δήλωσε αρχικά.
Μιλώντας για το χωριό του, αποκάλυψε: «Ήταν και είναι ένα καταπληκτικό, πανέμορφο χωριό. Το συνδέω πάρα πολύ με τα παιδικά και τα εφηβικά μου χρόνια. Έμενα μέχρι το νηπιαγωγείο στη Μεγάλη Παναγία και μετά πήγα στη Θεσσαλονίκη. Όλα μου τα καλοκαίρια τα περνούσα εκεί. Τελευταία φορά πήγα γιατί εκεί βρίσκεται τώρα η μητέρα μου, μετά τον θάνατό της. Υπάρχει πάντα μια σύνδεση με αυτό το μέρος και στις καλές στιγμές και τώρα μετά τον αποχαιρετισμό».
Παράλληλα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ασχοληθεί κάποια στιγμή με την τοπική αυτοδιοίκηση.
«Δεν ξέρω αν θα ασχολούμουν με την πολιτική, αλλά ίσως θα ήθελα να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση. Νιώθω ότι ένας άνθρωπος που ασχολείται με την τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί, με τη στήριξη και της κεντρικής πολιτικής, να φτιάξει πράγματα για τον τόπο του. Η ορεινή Χαλκιδική δεν είναι μόνο ένας τουριστικός προορισμός. Μπορείς να φας καταπληκτικά, να γνωρίσεις την ιστορία και την Αρχαία Ελλάδα. Είναι πραγματικά μια μαγεία όλο αυτό που συμβαίνει στη Χαλκιδική», είπε χαρακτηριστικά.
Πηγή
















