Νέοι καιροί και νέα ήθη για τις ηλεκτρονικές αγορές και την κατ’ οίκον παράδοσή τους ευαγγελίζεται η αμερικανική αλυσίδα Walmart.

Αν και οι ανακοινώσεις της έχουν προκαλέσει περισσότερα ερωτήματα παρά απαντήσεις.

Ξεκινώντας από το προσεχές φθινόπωρο, οι πελάτες της Walmart σε επιλεγμένες αμερικανικές πόλεις θα έχουν τη δυνατότητα να παραδίδονται τα ψώνια τους κατευθείαν μέσα στο ψυγείο τους, όταν εκείνοι θα λείπουν μάλιστα από το σπίτι.

InHome αποκαλεί τη νέα και εξόχως νεωτεριστική υπηρεσία η Walmart, που θα φέρνει τα φορτηγά και τους υπαλλήλους στην εξώπορτα του πελάτη. Εφοδιασμένοι με φορητές κάμερες και αυτή την αδιευκρίνιστη «έξυπνη τεχνολογία πρόσβασης», οι υπάλληλοι θα αποκτούν πρόσβαση στο σπίτι ώστε να τοποθετούν τα προϊόντα που θέλουν ψύξη μέσα στο ψυγείο, με την ελάχιστη δυνατή ενόχληση για τον πελάτη.

Ο οποίος θα μπορεί φυσικά να παρακολουθεί την όλη… διάρρηξη σε πραγματικό χρόνο και να ελέγχει την πρόσβαση στον χώρο του.

Το InHome θα αφορά σε 1 εκατ. πελάτες στο Κάνσας Σίτι του Μιζούρι, το Πίτσμπεργκ της Πενσιλβάνια και το Βέρο Μπιτς της Φλόριντα, αν και η Walmart δεν μίλησε για την ταμπακιέρα, το πώς ακριβώς θα αποκτούν πρόσβαση οι υπάλληλοί της στα σπίτια του κοσμάκη. Κι αν είναι νόμιμο όλο αυτό φυσικά.

Όπως παρατηρεί το πρακτορείο Reuters, η Amazon που εγκαινίασε μια παρόμοια υπηρεσία το 2017 αναγκάστηκε να την κλείσει έναν χρόνο αργότερα.

Η Walmart το μόνο που είπε είναι ότι αυτοί οι υπάλληλοί της θα λάβουν «ειδική εκπαίδευση» ώστε «να συμπεριφέρονται στα σπίτια των πελατών με την ίδια φροντίδα και σεβασμό που το κάνουν σε σπίτια φίλων και οικείων». Αλλά και πώς να «οργανώνουν το πιο αποτελεσματικό ψυγείο»…

newsbeast.gr


Πηγή