Πριν λίγες ημέρες, στα ορυχεία της Δ.Ε.Η. στην Πτολεμαΐδα έκανε την πρώτη του εμφάνιση το νέο Unimog Euro VI, ερχόμενο από το εργοστάσιο στο Woerth της Γερμανίας. Το όχημα παρουσιάστηκε στους οδηγούς εκτενώς, καθώς έγινε αναφορά από τον εκπρόσωπο της Mercedes-Benz Ελλάς στις δυνατότητες του, στα τεχνικά του χαρακτηριστικά αλλά και στα πλεονεκτήματα το οποία μόνο το Unimog κατέχει.
Στη συνέχεια, ο κάθε οδηγός δοκίμασε το Unimog, οδηγώντας το στις κακοτράχαλες διαδρομές των ορυχείων, όπου η κατασκευή του από τα πιο ανθεκτικά υλικά, η μεγάλη ευελιξία του και οι μοναδικές εκτός δρόμου δυνατότητές του εντυπωσίασαν τους παρευρισκομένους.
Η ιστορία
Το Unimog οφείλει την πολλών δεκαετιών επιτυχία του στο θρυλικό σχεδιασμό του σασί του, καθώς από τη δεκαετία του 1950, ο σχεδιασμός του είναι συνώνυμο της υψηλής μηχανικής αριστοτεχνίας καθώς και της μέγιστης στιβαρότητας και πρόσφυσης σε εκτός δρόμου συνθήκες.
Κινητήρας BlueTec 6
Η σύγχρονη και δοκιμασμένη τεχνολογία κινητήρων Mercedes μαρτυρά ότι το Unimog εξελίσσεται και η νέα γενιά θέτει τα πρότυπα στα θέματα φιλικότητας προς το περιβάλλον και αποδοτικότητας. Επιπλέον, τα μηχανικά σύνολα διακρίνονται για τα μεγάλα διαστήματα μεταξύ των συντηρήσεων, το πανίσχυρο premium μηχανόφρενο και την ταχύτητα οδήγησης έως 90 km/h σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Το Unimog U 4023 / U 5023 είναι το όχημα επιλογής για όλες τις χρήσεις όπου απαιτούνται υψηλές δυνατότητες εκτός δρόμου. Το Unimog Offroad έχει επανειλημμένα αποδείξει τις ικανότητές του σε δύσκολα εδάφη και σε ακραίες συνθήκες σε όλο τον κόσμο, ενώ το U 216 / U 530, είναι καταλληλότερο όπου απαιτούνται μικρές διαστάσεις και πολυμορφικότητα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Unimog 5023 (όχημα παρουσίασης)
Γωνία ράμπας: έως 34μοίρες
Γωνία προσέγγισης: έως 44μοίρες
Γωνία αποχώρησης: έως 51μοιίρες
Γωνία ανατροπής: 38μοίρες
Μέγιστη κλίση αναρρίχησης: 45μοίρες
Διέλευση από νερό: 0,80 – 1,20m
Διαστάσεις:
Μήκος: 6.000mm
Μεταξόνιο: 3.850mm
Πλάτος: 2.400mm
Ύψος καμπίνας: 2.810mm
Ύψος αξόνων από το έδαφος: 460mm
Βάρος:
Μικτό βάρος: 14,5t
Κινητήρας:
4κύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος πετρελαιοκινητήρας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro VI.
Τύπος: ΟΜ934LA
Σύστημα ψεκασμού: Common Rail
Κυβισμός: 5.132cc
Ιπποδύναμη: 170kW (231PS) στις 2.200 1/min
Ροπή: 900Nm στις 1200-1600 1/min
Μηχανόφρενο: Μηχανόφρενο αποσυμπίεσης δύο βαθμίδων με ισχύ πέδησης έως 180kW
Κιβώτιο ταχυτήτων:
Αυτοματοποιημένο κιβώτιο
Τύπος: U100/8
Βασικό κιβώτιο: 8 σχέσεις εμπρός και 6 σχέσεις όπισθεν
Κιβώτιο OFF Road: 8 σχέσεις εμπρός και 6 σχέσεις όπισθεν
Νίκος Τσάδαρης newsbeast.gr