Παρά τις εγγενώς καλές επιδόσεις της ηλεκτρικής τεχνολογίας, οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες επικεντρώνονται στην αυτονομία και την ευκολία παρά στην ταχύτητα.
Κι αυτό ακριβώς ήθελε να αλλάξει το ηλεκτρικό superbike LS-218 της Lightning, η γρηγορότερη μοτοσικλέτα του κόσμου όποιος κι αν είναι ο τρόπος της τροφοδοσίας της.
Το 218 του τίτλου της αφορούσε βλέπετε στην τελική της ταχύτητα, αυτά τα 218 μίλια/ώρα που μεταφράζονται σε 350 χλμ/ώρα! Ενσαρκώνοντας έτσι τις μεγαλόστομες διακηρύξεις της εταιρίας που έλεγε πως θέλει να «σοκάρει τη βιομηχανία των μηχανών σε κάθε διάστασή της». Και πιθανότατα το πέτυχε.
Έχοντας αποδείξει λοιπόν τις ικανότητές της, η Lightning παρουσίασε τώρα τη Strike, μια ηλεκτρική μηχανή που πατά πάνω στην καταραμένα γρήγορη LS-218, κρατά ωστόσο μικρότερο καλάθι σε όλα της.
Πλέον αποδίδει 90 άλογα, μικρότερη ροπή και «μόλις» 240 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα, διαθέτοντας ωστόσο αυτονομία (σε νορμάλ συνθήκες) της τάξης των 320 χιλιομέτρων.
Συνεχίζει να φορά ό,τι καλύτερο στον χώρο, από αναρτήσεις Ohlins μέχρι και φρένα Brembo, έγινε όμως πολύ πιο προσιτή σε τιμή. Αυτά τα 13.000 δολάριά της (11.600 ευρώ) τη μετατρέπουν σε μια από τις ανταγωνιστικότερες μηχανές εκεί έξω.
Κορυφαίος σχεδιασμός, δυνατές επιδόσεις και νέες τεχνολογίες σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό πακέτο δηλαδή από μια εταιρία που ιδρύθηκε το 2009 στη Silicon Valley και μέσα σε μια δεκαετία είχε πραγματοποιήσει και τους 3 στόχους της: την ανάπτυξη ανώτερης τεχνολογίας, την απόδειξή της στην πράξη και τη μείωση τελικά του κόστους κατασκευής.
Η Strike ξεκίνησε την πώλησή της πολύ πρόσφατα, στις αρχές Ιουλίου 2019 συγκεκριμένα, με δύο μοντέλα, το Standard και το δυνατότερο Carbon Edition…