Η Opel σε περίπου 2 χρόνια θα έχει στη γκάμα της ένα ηλεκτρικό Corsa, που θα βασίζεται στο νέο πλαίσιο CMP, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια και στα Peugeot 208 και Citroen C3 της επόμενης γενιάς.
Η εξέλιξη αυτή έχει δύο αναγνώσεις. Η πρώτη είναι το ειδικό βάρος που έχει η Opel για τον όμιλο της PSA και η δεύτερη η ανάγκη περιορισμού του κόστους εξέλιξης, με την άμεση χρήση των νέων πλαισίων σε όλα τα μοντέλα.
Το eCorsa, όπως προαναφέραμε, θα εμφανιστεί το 2020 και οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια αυτονομία μεταξύ 300 και 400 χιλιομέτρων για τη βασική του έκδοση, καθώς ίσως υπάρξει και μια με μεγαλύτερες μπαταρίες.
Η PSA πάντως έχει θέσει σαν στόχο και τη μείωση των οικογενειών των κινητήρων της από 10 σε τέσσερις. Έτσι εξελίσσει ένα νέο σύνολο βενζίνης 1.600 κυβικών που θα χρησιμοποιείται και σε υβριδικά σύνολα. H Opel θα τον χρησιμοποιήσει αρχικά στην plug-in υβριδική έκδοση του Grandland X, ενώ γενικά η λογική της PSA είναι πως η ηλεκτροκίνηση έχει νόημα σε πιο μικρά μοντέλα -π.χ. το eCorsa ή τα αντίστοιχα ηλεκτρικά 208 και C3 που θα ακολουθήσουν- ενώ η υβριδική τεχνολογία προορίζεται για τα μεγαλύτερα. Από κει και πέρα 1.2 PureTech θα εξελιχθεί και θα αναβαθμιστεί ενώ ο νέος diesel των 1.500 κυβικών έχει τουλάχιστον μία πενταετία παραγωγής μπροστά του.