Ο Roland Sands ξέρει πώς να παίρνει τις καλύτερες μηχανές του πλανήτη και να τις αναβαθμίζει σε δυσθεώρητα ύψη.
Από τα χέρια του πρώην πρωταθλητή έχουν βγει V5 ποιήματα με επιδόσεις Moto GP, αν και αυτή τη φορά ξεπέρασε τον εαυτό του.
«The Super» τη λέει και ξεκίνησε τη ζωή της ως μια Ducati 1199 Superleggera του 2014, η σπέσιαλ 1199 Panigale R δηλαδή με το πλαίσιο από μαγνήσιο και ανθρακόνημα που ήταν εντυπωσιακά ελαφριά.
Ακόμα και αυτή η επετειακή Ducati έγινε γρηγορότερη όμως στα χέρια του Sands, που την έγδυσε από το bodywork της για να γίνει ακόμα ελαφρύτερη.
Η δική του εκδοχή αποδίδει άλλα 5 άλογα, αλλά και 1.000 στροφές περισσότερες από την 1199. Πολλές αλλαγές έλαβαν ακόμα χώρα.
Η The Super έχει το δικό της μεγάλο μερίδιο από ανθρακόνημα, τροποποιημένη εξάτμιση από τιτάνιο της Akrapovic και πράγματα φτιαγμένα στο χέρι με μεράκι και γνώση.
Με αυτά υπόψη, και ξεκινώντας φυσικά με μια από τις γρηγορότερες μηχανές παραγωγής (η Superleggera είχε βγει σε 500 κομμάτια), η Super είναι ομολογουμένως η υψηλότερων επιδόσεων custom μηχανή που φτιάχτηκε ποτέ.