Τα πράγματα αναμένεται να γίνουν χειρότερα για τους χρήστες της πλατφόρμας, καθώς τα περιβόητα mid-roll ads θα μπορούν να εμφανίζονται και σε βίντεο μικρότερης διάρκειας των 10 λεπτών.
Συγκεκριμένα, από τα τέλη Ιουλίου το κατώτερο όριο για τα mid-roll ads θα είναι οκτώ λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι οι ενδιάμεσες διαφημίσεις θα γίνουν περισσότερες.
Πάντως, οι δημιουργοί των βίντεο θα μπορούν να απενεργοποιήσουν τη σχετική επιλογή είτε σε κάθε βίντεο ξεχωριστά είτε για όλα τους τα βίντεο.