Η κορεατική φίρμα αποκάλυψε από την έκθεση του Πεκίνου ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο το οποίο θα χρησιμεύσει ως «οδηγός» για αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλα που θα προκύψουν στο κοντινό μέλλον με την υπογραφή του βελτιωτικού οίκου της Hyundai, N. 

To RM20e πιάνει το νήμα ακριβώς από εκεί που το άφησαν οι προκάτοχοι του RM14 και RM19 που εμφανίστηκαν το 2014 και 2019 αντιστοίχως με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση, όπως άλλωστε σηματοδοτεί και το διακριτικό “e” στην ονομασία του έχουμε να κάνουμε με μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση οι οποίοι θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο για μια νέα γενιά ηλεκτρικών εκδόσεων Ν.

Έτσι αν και το αμάξωμα του RM20e θυμίζει πολύ τον προκάτοχό του, το πισωκίνητο RM19 με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με μια εντελώς διαφορετική κατασκευή καθώς στην αθέατη πλευρά του αγωνιστικού πρωτοτύπου βρίσκεται μια μπαταρία 60 kWh η οποία αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στο κέντρο το οποίο υπόσχεται ισχύ 810 ίππων και 960 Nm ροπής.

Τα παραπάνω μεγέθη σημαίνουν ότι το RM20e μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από 3,0 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 9,88 δευτερόλεπτα.

Μιλώντας για το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο ο πρώην υπεύθυνος του M Division της BMW και νυν επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Hyundai, Albert Biermann υπογράμμισε ότι το RM20e αποτελεί ένα «νέο, επαναστατικό κεφάλαιο ηλεκτρικών επιδόσεων το οποίο αναλαμβάνει να “οδηγήσει” την εγνωσμένου κύρους πλατφόρμα RM σε μια νέα πιο φιλική στο περιβάλλον εποχή όπως επιβάλλουν οι επιταγές του 21ου αιώνα».

Επίσης με δεδομένη τη σχετικά πρόσφατη συνεργασία Rimac-Hyundai στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης, η εμφάνιση ενός ηλεκτροκίνητου επιδόσεων με τα διακριτικά N θα πρέπει να θεωρείται απλώς θέμα χρόνου καθώς η ηλεκτρική μετεξέλιξη της πλατφόρμας RM αποτελεί ένα από τα πεδία εμβάθυνσης της συνεργασίας ανάμεσα στον κορεατικό όμιλο και στον κροάτη προμηθευτή.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Thomas Schemera, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Hyundai, είναι σαφές ότι η είσοδος της ηλεκτροκίνησης στην εξίσωση Ν θα στοχεύσει πολύ ψηλότερα από ότι έχουμε συνηθίσει από το βελτιωτικό οίκο των Κορεατών.

«Το RM20e σηματοδοτεί ξεκάθαρα τις προσδοκίες της Hyundai για το ηλεκτρικό μέλλον των Ν εκδόσεων. Στόχος μας είναι η ηλεκτροκίνηση να «μετατοπίσει» τo βελτιωτικό οίκο των N στον κόσμο των supercars με αυτοκίνητο που θα προσφέρουν ανάλογες επιδόσεις. Το RM20e αποδεικνύει ήδη ότι η οδηγική ευχαρίστηση την οποία υπόσχονται οι εκδόσεις N δεν θα αλλοιωθεί από την ηλεκτροκίνηση αλλά θα επαυξηθεί».

Εν ολίγοις, με βάση τα παραπάνω κάθε άλλο παρά έκπληξη θα πρέπει να αποτελεί η σύντομη προσθήκη ενός ηλεκτροκίνητου «halo car» στις τάξεις των εκδόσεων Ν όπως άλλωστε επανειλημμένα έχουν αφήσει να εννοηθεί στελέχη της Hyundai. Εξάλλου η Hyundai έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να λανσάρει 44 ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας μοντέλα μέσα σε μια πενταετία, αριθμός που είναι λίγο δύσκολο να μην περιλαμβάνει και εκδόσεις/μοντέλα με τα διακριτικά N.

Πηγή