H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής για τη δεύτερη γενιά του sportscar BRZ το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί εντός του φθινοπώρου.
H ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο δείγμα γραφής για τη δεύτερη γενιά του sportscar BRZ το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί εντός του φθινοπώρου.

Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το νέο BRZ θα εξελιχθεί από κοινού με την Toyota και το παράλληλα με το νέο GT86 στο πλαίσιο της συνέχισης της συμφωνίας των δύο εταιρειών. Αμφότερα τα νέα μοντέλα θα έχουν ως αφετηρία μια νέα, πάντα πισωκίνητη αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενεί ένα νέο κινητήριο σύνολο με ισχύ που θα ξεπερνά τους 255 ίππους.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το ολοένα και πιο περίπλοκο καθεστώς συμφωνιών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο κινητήρας δεν αποκλείεται να έχει βαυαρική σφραγίδα με δεδομένο ότι προσφάτως η Toyota ανακοίνωσε δύο νέες εκδόσεις της GR Supra οι οποίες θα εφοδιάζονται με turbo τετρακύλινδρους κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση τους 258 ίππους , όπως ισχύει και στην περίπτωση της BMW Z4 sDrive 30i με την οποία το ιαπωνικό sportscar έχει τεχνολογική συνάφεια.

Αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, εκτός από την ισχύ τόσο το Toyota GT86 όσο και το BRZ θα επωφεληθούν από μια γενναιόδωρη αύξηση ροπής με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει 400 Nm ροπής, δηλαδή 195 Nm περισσότερα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές των ιαπωνικών μοντέλων.

Βέβαια ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν με μηχανικό κιβώτιο αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η εξέλιξη ενός νέου ειδικά για την περίσταση των πιο παραδοσιακών BRZ και GT 86.

Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Subaru BRZ εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 205 ίππων και 205 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι εκτός από την εξέλιξη των «διαδόχων» των BRZ και GT 86, οι Toyota –Subaru έχουν συμφωνήσει επίσης να εξελίξουν από κοινού ένα μεσαίου μεγέθους τετρακίνητο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του έως το 2025.

Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το νέο BRZ θα εξελιχθεί από κοινού με την Toyota και το παράλληλα με το νέο GT86 στο πλαίσιο της συνέχισης της συμφωνίας των δύο εταιρειών. Αμφότερα τα νέα μοντέλα θα έχουν ως αφετηρία μια νέα, πάντα πισωκίνητη αρχιτεκτονική η οποία θα φιλοξενεί ένα νέο κινητήριο σύνολο με ισχύ που θα ξεπερνά τους 255 ίππους.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με το ολοένα και πιο περίπλοκο καθεστώς συμφωνιών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, ο κινητήρας δεν αποκλείεται να έχει βαυαρική σφραγίδα με δεδομένο ότι προσφάτως η Toyota ανακοίνωσε δύο νέες εκδόσεις της GR Supra οι οποίες θα εφοδιάζονται με turbo τετρακύλινδρους κινητήρες 2,0 λίτρων με μέγιστη απόδοση τους 258 ίππους , όπως ισχύει και στην περίπτωση της BMW Z4 sDrive 30i με την οποία το ιαπωνικό sportscar έχει τεχνολογική συνάφεια.

Αν ευοδωθεί το συγκεκριμένο σενάριο, εκτός από την ισχύ τόσο το Toyota GT86 όσο και το BRZ θα επωφεληθούν από μια γενναιόδωρη αύξηση ροπής με δεδομένο ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει 400 Nm ροπής, δηλαδή 195 Nm περισσότερα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές των ιαπωνικών μοντέλων.

Βέβαια ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι διαθέσιμος προς το παρόν με μηχανικό κιβώτιο αν και δεν θα πρέπει να αποκλειστεί η εξέλιξη ενός νέου ειδικά για την περίσταση των πιο παραδοσιακών BRZ και GT 86.

Υπενθυμίζεται ότι η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του Subaru BRZ εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχύ 205 ίππων και 205 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι εκτός από την εξέλιξη των «διαδόχων» των BRZ και GT 86, οι Toyota –Subaru έχουν συμφωνήσει επίσης να εξελίξουν από κοινού ένα μεσαίου μεγέθους τετρακίνητο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του έως το 2025.

Πηγή