Πρόσφατα ο όμιλος της PSA ανακοίνωσε και επίσημα την κατάργηση των πιο μικρών του μοντέλων, του C1 της Citroen του 108 της Peugeot, που κατασκευάζονται μαζί με τo Aygo της Toyota στην Τσεχία. Η συνεργασία αυτή έχει ολοκληρωθεί και η επίσημη ανακοίνωση των Γάλλων απλά επιβεβαίωσε τις φήμες που ακούγονταν εδώ και καιρό.

Η PSA όμως δεν είναι η μόνη που αποστασιοποιείται από τη μικρότερη των κατηγοριών. Το ίδιο κάνει και ο όμιλος της Volkswagen με τα δικά του μίνι (VW up!, Skoda Citigo, Seat Mii), από τα οποία έχει ήδη παρουσιάσει ηλεκτρικές εκδόσεις, που έχουν κυριολεκτικά ξεπουλήσει -χάρη στις επιδοτήσεις που ισχύουν ανά χώρα- αλλά έχουν ημερομηνία λήξης (2023) εξαιτίας των αλλαγών στις προδιαγραφές παθητικής ασφάλειας που δεν θα μπορούν να καλύψει το υπάρχον πλαίσιό τους.


Πηγή