Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Skroutz για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020, η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις ανά ημέρα κατά μέσο όρο όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.
Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.
Τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν, όπως είναι αναμενόμενο τα χριστουγεννιάτικα είδη (+1585%), ενώ πολύ υψηλά νούμερα καταγράφουν τα είδη ζωγραφικής (317%), τα είδη «φτιάξτο μόνος σου» (248%), τα tablets και αξεσουάρ υπολογιστών (+227%), τα παιχνίδια (189%), τα είδη γραφείου (177%) και τα περιφερειακά υπολογιστών (160%).
Πηγή