Στις αρχές της δεκαετίας του ’80 ήταν της μόδας οι παρουσιαστές της βρετανικής τηλεόρασης να εμφανίζονται στα χριστουγεννιάτικα σόου φορώντας πολύχρωμα, ολίγον πλουμιστά πουλόβερ με εορταστικά σχέδια. Παράλληλα υπήρχε και ένας άτυπος διαγωνισμός μεταξύ τους για το ποιος θα φορέσει το πιο κιτς.
Η μόδα των Ugly Sweaters, όπως ονομάζονται και… επίσημα, έκανε την εμφάνισή της και στην κινηματογραφική επιτυχία «Το ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» (Bridget Jones’s Diary), ενώ τη δική τους «εορταστική» κολεξιόν είχαν και μάρκες πολυτελείας με ανάλογες φυσικά τιμές.
Αυτήν την τάση λοιπόν, με την ευκαιρία φανταζόμαστε και της καραντίνας που ισχύει λίγο πολύ πανευρωπαϊκά, θέλησε να τρολάρει η Mercedes, μέσα από τη σελίδα της στο facebook. Έτσι έχει παρουσιάσει ήδη δύο μοντέλα της, μια G-Class που είναι και πιο… χορταστική στο μάτι μιας και το αμάξωμά της έχει μεγάλες, κάθετες επιφάνειες και μια AMG GT, καλυμμένες από άκρη σε άκρη με σχέδια που θα ταίριαζαν στο πιο… κιτς εορταστικό πουλόβερ. Το σλόγκαν μάλιστα που χρησιμοποιεί είναι το «επιτέλους μια Mercedes που ταιριάζει στο πιο άσχημο πουλόβερ σου».
Μέχρι τα Χριστούγεννα θα ακολουθήσουν και άλλες δύο προτάσεις -δεν ξέρουμε αν θα κορυφώνεται το… στυλ- και ποιος ξέρει, ίσως να αποτελέσουν έμπνευσης να πλεχτεί κάποιο πουλόβερ με αυτά τα σχέδια…
Τώρα αν η ιδέα αυτή είναι και επιτυχημένη είναι αποκλειστικά θέμα γούστου. Όπως άλλωστε και τα ugly sweaters…
Πηγή