Στις αρχές της δεκαετίας του ‘70 ο όρος SUV ήταν άγνωστος, πόσο μάλλον αυτός του πολυτελούς SUV, που σήμερα προσδιορίζει μια κατηγορία αυτοκινήτων δυναμική και ακμάζουσα παγκοσμίως.
Μιας κατηγορίας που θεμελιωτής της είναι το κλασικό Range Rover, που για πολλά χρόνια ήταν η μόνη επιλογή για όσους ζητούσαν ένα premium τετρακίνητο. Το Range Rover είχε ξεκινήσει ως τρίθυρο -επιλογή πολύ ιδιαίτερη για τα σημερινά δεδομένα- και αυτήν την εκδοχή του, την πιο κλασική, έχει χρησιμοποιήσει ως πρότυπο η εταιρεία Chieftain για να δημιουργήσει το δικό της restomod.
Το Chieftain Extreme λοιπόν είναι ένα σύγχρονο κλασικό τρίθυρο Range, που βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο τύπου σκάλας και διαθέτει όλα όσο περιμένει κανείς να έχει ένα high end SUV.
Από τον πλήρη εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα, μέχρι την ανεξάρτητη ανάρτηση και τα ενισχυμένα φρένα αλλά και τη μόνιμη τετρακίνηση και τον ισχυρό κινητήρα.
Ο τελευταίος είναι ο V8 των 6.200 κυβικών με τον κωδικό LS3 της GM, ο οποίος αποδίδει περίπου 700 ίππους, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων, και εξασφαλίζει ένα 0-96 χλμ./ ώρα (0-60 μίλια/ ώρα) σε μόλις 5,2 δεύτερα. Ταυτόχρονα μπορεί να κινήσει το βαρύ Extreme σχεδόν με 210 χλμ./ ώρα.
Φυσικά με όλα αυτά δεν περιμένει κανείς να είναι και φτηνό, καθώς υπολογίζεται να ξεκινά στη βασική του έκδοση από τις 170.000 ευρώ.
Πηγή