Ένα θρίλερ καταγράφηκε παραμονές των Χριστουγέννων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής, καθώς δύο τρένα απέφυγαν τη σύγκρουση κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή και από τύχη δεν σημειώθηκε νέο σιδηροδρομικό δυστύχημα ένα χρόνο μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα», το σοβαρό περιστατικό καταγράφηκε στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών και αφορά την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που λίγο έλειψε να οδηγήσει σε σύγκρουση δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train.
Επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και 51 (Ασημένιο Βέλος), η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Ο Κώστας Ντελέζος, δημοσιογράφος στην εφημερίδα «Τα Νέα», μίλησε στο LIVE NEWS για το περιστατικό.
«Όλο το μυστικό είναι στον ταχογράφο. Έχουν περάσει 2 μήνες και δεν έχουν συνταχθεί πορίσματα. Αυτό οδήγησε την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων να ζητήσει και από τον ΟΣΕ και από την Hellenic Train να συντάξουν γρήγορα τα πορίσματα για το συγκεκριμένο συμβάν, και να τα διαβιβάσουν και στην ίδια και στον ΕΔΟΣΑΑΜ, ο οποίος είναι ο νέος οργανισμός διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων, ο οποίος στελεχώθηκε πρόσφατα από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, κ. Σταϊκούρα, ο οποίος έχει τον πρώτο λόγο. Από τότε που έφυγαν οι άνθρωποι της Hellenic Train από το Κέντρο Ελέγχου της Κυκλοφορίας, ουσιαστικά οι δύο εταιρείες λειτουργούν η καθεμία χωριστά, χωρίς να υπάρχει πεδίο συνεννόησης», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
«Παρότι ο νέος υπουργός έφτιαξε μία task force προκειμένου να καλυφθεί αυτό το κενό, δυστυχώς δεν έχει καλυφθεί. Ο ταχογράφος ανήκει στην Hellenic Train, δηλαδή στην αμαξοστοιχία 1313 ενώ ο άνθρωπος που ήταν στην τηλεδιοίκηση ήταν άνθρωπος του ΟΣΕ. Ευτυχώς που εδώ λειτούργησε η τηλεδιοίκηση. Αλλά η Hellenic Train καλύφθηκε πίσω από τη δικαιολογία του μηχανοδηγού. Μέσα στην καμπίνα του μηχανοδηγού υπήρχε και ένας μαθητευόμενος ενώ ο μηχανοδηγός δεν είχε άδει εκπαιδευτή».
Πηγή