«Ήμουν 2,5 ετών όταν πρωτοείπα ότι θέλω να πετάξω, στα 7 μου πέταξα για πρώτη φορά. Νομίζω ότι ήμουν 8 όταν μπήκα σε ανεμόπτερο και ξεκίνησα μαθήματα λίγο πριν κλείσω τα 9 μου χρόνια. Ήταν σαν όνειρο. Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα επειδή από εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι θα γίνω πιλότος», είπε η Έιμι.
Η προσπάθεια για τη μετάβαση των αερομεταφορών σε πιο οικολογικές λύσεις απασχολεί επίσης τη νεαρή αεροπόρο. Πρόσφατα η Έιμι πέταξε με ένα αμιγώς ηλεκτρικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος και έγινε πιθανώς η μικρότερη πιλότος αυτής της νέας γενιάς αεροπλάνων.
«Είμαι πολύ περήφανη που μπορώ να βοηθήσω στην εξέλιξη της αεροπορίας ώστε να μειωθούν οι εκπομπές άνθρακα μέσω πτήσεων με ηλεκτρικά αεροσκάφη».
Τα ηλεκτρικά αεροσκάφη
Προς το παρόν, τα ηλεκτρικά αεροσκάφη μπορούν να πετάξουν για περίπου μια ώρα σε συγκεκριμένους εναέριους χώρους υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Όμως τα αεροπλάνα της δεύτερης και της τρίτης γενιάς αναμένεται να χρησιμοποιηθούν στις εμπορικές πτήσεις και οι σχολές ήδη προετοιμάζουν τους μελλοντικούς πιλότους.
«Στην τέταρτη τάξη κάποια από τα αγόρια ήταν κακά μαζί μου και μου έλεγαν ότι δεν θα μπορούσα να πετάξω πριν πάρω δίπλωμα οδήγησης. Όμως στην πραγματικότητα μπορείς να πετάξεις αεροπλάνο νόμιμα πριν πάρεις δίπλωμα οδήγησης».
Πρόσφατα, η οικογένειά της μετακόμισε από το Κουίνσλαντ στη δυτική Αυστραλία ώστε η Έιμι να παρακολουθεί τα μαθήματα σε μια σχολή πιλότων ηλεκτρονικών αεροσκαφών για μαθητές.
Πηγή