Η Lancia Aurelia δεν είναι ένα τυχαίο αυτοκίνητο. Τη δεκαετία του ’50, όταν και παρουσιάστηκε ήταν ότι πιο προηγμένο τεχνολογικά υπήρχε. Και αυτό γιατί ήταν το πρώτο μοντέλο παραγωγής με V6, ενώ το αμάξωμά της ήταν από αλουμίνιο.
Ταυτόχρονα διέθετε διάταξη Transaxle -κινητήρας μπροστά, κιβώτιο στον πίσω άξονα για την όσο το δυνατόν καλύτερη κατανομή βάρους, ενώ η εξέλιξή της ήταν διαρκής.
Έτσι στα χρόνια που κατασκευαζόταν ο κινητήρας της μεγάλωσε από τα 1.750 στα 2.500 κυβικά και η απόδοσή του αυξήθηκε από τους 57 στους 118 ίππους.
Βέβαια το αυτοκίνητο των φωτογραφιών μας δεν έχει ένα τέτοιο σύνολο κάτω από τα μακρύ καπό του αλλά έναν πιο σύγχρονο V6 Busso των 3.200 κυβικών που κινούσε αρκετές Lancia και Alfa Romeo. Που για την περίσταση αποδίδει περίπου 300 ίππους.
Λογικό και αναμενόμενο από τη στιγμή που πρόκειται για ένα restomod, δηλαδή ένα κλασικό μοντέλο με όσο το δυνατόν πιο σύγχρονη τεχνολογία. Που επιπλέον έχει και χαμηλωμένη οροφή, στην οποία έχει προσαρμοστεί και το παρμπρίζ, ενώ συνολικά για τη μετατροπή και την αναπαλαίωση, που έγινε από μια βρετανική εταιρεία απαιτήθηκαν συνολικά 5.000 εργατώρες και αρκετά χρήματα. Που ανεβάζουν πολύ ψηλά το συνολικό κόστος μιας και μια γνήσια Aurelia κοστίζει από 120 έως και 140 χιλιάδες ευρώ.
Πηγή