Το Mini Cooper έχει περάσει εδώ και λίγο καιρό στη νέα του γενιά. Αρχικά παρουσιάστηκε η ηλεκτρική έκδοσή του, ενώ τώρα ακολούθησαν και αυτές με κινητήρα βενζίνης. Οι οποίες, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα είναι και οι τελευταίες.

Το βενζινοκίνητο Mini Cooper διαφέρει αισθητικά από το αντίστοιχο ηλεκτρικό μόνο στα σημεία. Δηλαδή στη μάσκα και στην ύπαρξη των απολήξεων της εξάτμισης, ενώ στο εσωτερικό οι όποιες διαφορές εντοπίζονται στη διαφορά πληροφόρησης που παρέχεται από τον πίνακα οργάνων και το σύστημα infotainment.

Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει η εξελιγμένη έκδοση του πλαισίου της προηγούμενης γενιάς και όχι η νέα πλατφόρμα της ηλεκτρικής έκδοσης.

To Cooper κινείται από τον τρικύλινδρο των 1.500 κυβικών που πλέον αποδίδει 156 ίππους. Εδώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,7 δεύτερα, ενώ με 6,6 δεύτερα το Cooper S των 2.000 κυβικών και των 204 ίππων είναι σαφώς πιο γρήγορο.

Μάλιστα είναι πιο γρήγορο και από το ηλεκτρικό η αντίστοιχη τιμή του οποίου είναι 6,7 δεύτερα.

Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη. Στην πορεία θα προστεθεί στη γκάμα τόσο το κορυφαίο John Cooper Works όσο και πιο πρακτικές πεντάθυρες εκδόσεις.


Πηγή