Το efood, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα για ακόμα μια φορά την καινοτόμα φιλοσοφία και την υπεύθυνη στάση του προς το περιβάλλον, ανακοίνωσε στο πλαίσιο δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Love Delivered” το πρόγραμμα αντιστάθμισης και μείωσης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Από την 1η Ιανουαρίου 2020, η υπηρεσία delivery φαγητού στην Ελλάδα ανέλαβε τη δέσμευση να αντισταθμίσει στο 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για κάθε διανομή του efood. Μαζί με τον οργανισμό Climate Partner, υπολογίζει τις GHG εκπομπές κάθε οχήματος efoodgo και καλύπτει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης ενέργειας του κτιρίου της εταιρείας, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων εργαζομένων, προκειμένου να έχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
Ποιος είναι όμως ο ουσιαστικός αντίκτυπος του efood; Αυτή την στιγμή υποστηρίζει, μαζί με όλες τις Ευρωπαϊκές εταιρείες που εντάσσονται στο δυναμικό της Delivery Hero, την προσπάθεια προστασίας των δασών χρηματοδοτώντας ένα σχέδιο δράσης στο Περού. Στο πλαίσιο αυτού του έργου, 400 οικογένειες συνεργάζονται για να προστατεύσουν 300.000 εκτάρια πρωτογενούς δάσους στην περιοχή του Αμαζονίου.
Χαρακτηριστικά, ο CEO & co-founder του efood Παμίνος Κιρκίνης αναφέρει “Αναγνωρίζοντας τον ρόλο μας ως εταιρεία, είμαστε βαθιά ευαισθητοποιημένοι απέναντι στις κλιματικές αλλαγές και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τόσο για τον άνθρωπο αλλά και τα ζώα. Αποδεικνύουμε στην πράξη την υπευθυνότητά μας υιοθετώντας ακόμα περισσότερους τρόπους, μεθόδους και πολιτικές που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Δεν είναι απλά η δουλειά μας. Είναι στάση ζωής!”
Σχετικά με το efood:
Tο efood είναι η υπηρεσία delivery φαγητού στην Ελλάδα μέσω της οποίας μπορεί κανείς να παραγγείλει από 7.000 καταστήματα σε 90 πόλεις της Ελλάδας με τρία απλά βήματα: προσθήκη, καλάθι, αποστολή. #efoodgr