Πρόσφατα, η Audi αποχαιρέτισε το supercar της R8 με την ειδική έκδοση GT RWD που θα κατασκευαστεί ως κουπέ σε 333 μονάδες. Και αν αυτή η ειδική έκδοση δεν σας φάνηκε αρκετά… άγρια, η ABT Sportsline έχει εξελίξει μία πραγματικά απίστευτη hyper εκδοχή.

Ο λόγος για το XGT, που βασίζεται στο R8 GT2 και είναι ουσιαστικά ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για τον δρόμο. Η ABT διατήρησε τον V10 των 5,2 λίτρων αλλά με πολλές αναβαθμίσεις ώστε η ισχύς τους να ανέβει στους 630 ίππους. Δύναμη αρκετή ώστε να επιτευχθεί η τελική των 310 χλμ./ώρα, ανάλογα και με την θέση της πίσω φτερούγας.

Η απουσία της τετρακίνησης quattro και η άφθονη χρήση ανθρακονημάτων διατηρούν το βάρος στα μόλις 1.400 κιλά, δηλαδή 170 λιγότερα από το R8 GT RWD.

Η ABT εξηγεί ότι χρειάστηκαν δύο χρόνια για να εξελίξουν το XGT μετά από μήνες αναμονής για την έγκριση, καθώς τουλάχιστον 40 άνθρωποι έπρεπε να δώσουν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο τη συγκατάθεσή τους.

Επίσης διευκρινίζουν πως δεν είναι ένα υπεραυτοκίνητο που έχει τροποποιηθεί για να μοιάζει με αγωνιστικό, αλλά ένα πραγματικό αγωνιστικό με πινακίδες κυκλοφορίας.

«Διαφέρει ελάχιστα από το Audi R8 LMS GT2», λένε οι ειδικοί της ΑΒΤ. Υπάρχουν, φυσικά, πολλές προσθήκες, όπως κεντρικό κλείδωμα, μια κάμερα οπισθοπορείας, κανονικό χειρόφρενο και ψηφιακός πίνακα οργάνων.

Επιπλέον, έγιναν βελτιώσεις στη θερμική διαχείριση, το λογισμικό, τα φρένα και το σύστημα τροφοδοσίας, ενώ υπάρχει φυσικά και άλλη εξάτμιση που πληροί τους απαραίτητους κανονισμούς εκπομπών και θορύβου για να δοθεί έγκριση για χρήση στον δρόμο.

Τέλος, να πούμε ότι για την Audi η ABT είναι περισσότερο από ένας βελτιωτικός οίκος. Από το 2000 έχει συμμετάσχει σε περισσότερους από 300 αγώνες στο DTM. Έχει κερδίσει δεκάδες και έχει πάνω από 250 βάθρα. Το 2024, η ABT θα συνεργαστεί με την Audi και τη Red Bull για να συμμετάσχει με ένα ζευγάρι αγωνιστικά R8 LMS GT3 evo II στο DTM.


Πηγή