Η απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη μη απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035 με τη χρήση συνθετικών καυσίμων είναι κυριολεκτικά μάνα εξ ουρανού για τους κατασκευαστές σούπερ σπορ μοντέλων. Όπως είναι, μεταξύ άλλων, η Ferrari, η Lamborghini και η Porsche.
Οι οποίες μπορεί να αναφέρουν πως δεν θα αλλάξουν το πρόγραμμα μετάβασής τους προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό αλλά σίγουρα νοιώθουν ανακουφισμένοι.
Ο βασικός λόγος είναι πως οι δύο πρώτες θα μπορούν να διατηρήσουν κατα κύριο λόγο τους εμβληματικούς V12 και να συνεχίσουν το μύθο που έχουν δημιουργήσει τόσο χρόνια, καθώς και τα μικρότερα σύνολά τους.
Για την Porsche το ίδιο ισχύει για τη μυθική 911, το μέλλον της οποίας ως καθαρά ηλεκτρική θα ήταν εξαιρετικά αβέβαιο.
Εξίσου σημαντικό είναι πως με την πρόσφατη αυτή αλλαγή συνεχίζουν ως λύσεις τόσο τα υβριδικά όσο και τα plug-in υβριδικά συστήματα πρόωσης. Που σε συνδυασμό με τα συνθετικά καύσιμα θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την εξασφάλιση των μηδενικών εκπομπών CO2 χωρίς να προσθέτουν πολλά κιλά στο συνολικό βάρος.
Που είναι ο υπ’ αριθμόν ένα εχθρός των μηχανικών που εξελίσσουν ένα σούπερ σπορ μοντέλο με κορυφαίες επιδόσεις.
Καταλυτικό ρόλο παίζει βέβαια και το ότι το δεδομένα μεγάλο κόστος των συνθετικών καυσίμων δεν θα προβληματίσει καθόλου τους αγοραστές των συγκεκριμένων μοντέλων, μιας και από την στιγμή που μπορούν να τα αποκτήσουν σίγουρα θα μπορούν και να πληρώνουν τα κάθε λίτρο «χρυσάφι».
Κάτι που δύσκολα θα μπορεί να ισχύσει για τα πιο φτηνά και πιο λαϊκά μοντέλα που αγοράζουν οι περισσότεροι από εμάς.
Πηγή