Πολλοί ιδιοκτήτες hypercars του επιπέδου των Bugatti φροντίζουν να διανύουν όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα μπορούν -σε επίπεδο που να μην τα χαίρονται επί της ουσίας. Και αυτό προκειμένου η αξία μεταπώλησής τους να διατηρείται σε όσο το δυνατόν υψηλότερα επίπεδα.
Από αυτή τη σκοπιά λοιπόν προκαλεί εντύπωση που όλες οι καινούργιες Bugatti παραδίδονται στους ιδιοκτήτες του με τουλάχιστον 350 χιλιόμετρα στο κοντέρ τους.
Κάτι που οφείλεται σε μια συγκεκριμένη διαδικασία που ακολουθείται πριν από την παράδοσή τους και περιλαμβάνει δοκιμαστική οδήγηση, με τον επίσημο δοκιμαστή της εταιρείας Steve Jenny στο τιμόνι τους.
Ο Jenny έχει μια καθορισμένη διαδρομή μήκους 300 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει από επαρχιακούς δρόμους και διέλευση μέσα από χωριά μέχρι τμήματα αυτοκινητόδρομου όπου μπορεί κανείς να φτάσεις την τελική πρώτου επιπέδου του αυτοκινήτου -περί τα 380 χλμ./ ώρα, ενώ για περισσότερα υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία «ξεκλειδώματος».
Οι δοκιμές περιλαμβάνουν και ειδικές δοκιμασίες όπως σλάλομ με υψηλές ταχύτητες, απότομες αλλαγές πορείας και φρενάρισμα πανικού.
Μετά από όλα αυτά ο αρχιδοκιμαστής της Bugatti, από τα χέρια του οποίου έχουν περάσει όλα τα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί έως τώρα, εντοπίζει και καταγράφει τις όποιες αποκλίσεις υπάρχουν από την άριστη λειτουργία προκειμένου να γίνουν στη συνέχεια οι απαραίτητες ρυθμίσεις.
Όταν αυτές ολοκληρωθούν δοκιμάζει και πάλι το αυτοκίνητο για άλλα 50 χιλιόμετρα και για να βεβαιωθεί πως τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια, ενώ στη συνέχεια οι μηχανικοί αλλάζουν τόσο τα φίλτρα λαδιού όσο και τα λάστιχα με τα κανονικά και η καινούργια Bugatti είναι έτοιμη προς παράδοση.
Πηγή